آمار ابتلا به کووید۱۹ در جنوب غرب آبادان همچنان صعودی است

به گزارش قم پرس از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی آبادان دکتر شکراله سلمان زاده سه‌شنبه اظهار داشت: از تعداد کل موارد مراجعه به مرکز درمانی مجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان از ابتدای شروع فراگیری کووید ۱۹ تعداد ۱۰ هزارو ۳۹۹بیمار در بیمارستان‌های منطقه بستری شده و بقیه به صورت سرپایی خدمات درمانی دریافت کردند.

وی افزود: در۲۴ ساعت گذشته از ۴۴۱ نمونه گرفته شده در شهرستان‌های تابع خدمات درمانی دانشکده علوم پزشکی آبادان ۲۱۳ مورد جدید ( ۱۱۶ بیمار در آبادان، ۸۰ بیمار در خرمشهر و در شادگان ۱۷ بیمار ) بر اساس معیارهای آزمایشگاهی به کووید۱۹ مبتلا شدند.

سلمان‌زاده گفت: از بیماران جدید شناسایی شده ۱۸۹ نفر به (آبادان ۹۹ نفر، خرمشهر ۷۳ نفر و شادگان ۱۷ نفر) صورت سرپایی خدمات درمان را دریافت کردند.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۵۱ بیمار در بیمارستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان بستری و ۲۹ نفر پس از بهبودی از بیمارستان مرخص شدند.

وی افزود: متاسفانه سه مورد فوتی (۲ نفر در آبادان و یک نفر در خرمشهر) گزارش شده است و در حال حاضر۲۹۸ بیمار در بیمارستان‌های منطقه بستری هستند.

۱۰ شهرستان خوزستان از جمله خرمشهر و آبادان در وضعیت قرمز و ۹ شهرستان در وضعیت نارنجی کرونایی و هشت شهرستان نیز در وضعیت زرد قرار دارند.

شهرستان های شادگان، خرمشهر و آبادان در جنوب غرب خوزستان زیرپوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشکده علوم پزشکی آبادان قرار دارند.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید