کد خبر: 340606
۰
۰
نسخه چاپی

دمیده شدن روح انقلابی و جهادی در مردم، شرط تحقق حضور حداکثری

به گزارش قم پرس حجت الاسلام ملکی قائم مقام مدیر حوزه‌های علمیه، در مراسم افتتاحیه ستاد حوزوی انتخاباتی ملت امام حسین (علیه السلام) که عصر سه شنبه در محل مجتمع آموزشی هدایت برگزار شد، بیان کرد: بحمدالله طلاب جهادی همچنان از ما جلوتر هستند و حداقل وظیفه ما در حال حاضر آن است که حامی آنها باشیم. وی در ادامه افزود: فعالیت‌های خالصانه آنها ما را یاد حاج احمد متوسلیان و اخلاص دیگر شهدا می‌اندازند.

قائم مقام مدیر حوزه‌های علمیه در ادامه با اشاره به جایگاه والای فعالیت‌های جهادی، تصریح کرد: دعای ما برای شما آن است که ان شاءالله تا آخر عمر در این مسیر جهادی باقی بمانید و یکی از آرزوهای ما نیز این است که ای کاش زندگی مجاهدانه داشته باشیم.

حجت الاسلام ملکی با اشاره به شور و حال فوق العاده نسل جوان امروز کشور، تاکید کرد: روزگاری، انقلاب با تلاش روزانه و اشک شبانه تا به اینجا رسانده شد و اکنون نوبت نسل شما جوانان است.
قائم مقام مدیر حوزه‌های علمیه با بیان اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، تصریح کرد: برای تحقق حضور حداکثری، بایستی روح انقلابی و جهادی در مردم دمیده شود و باید به سیره امام راحل (ره) که همان روشنگری مردم است تمسک کنیم. روشنگری حضرت امام (ره) باعث شد که توده‌های مردم، علما و حوزویان، دانشگاهیان و همه اقشار مختلف به پا خواستند و در مسیر روشنگری ایشان حرکت کردند. حوزه‌های علمیه امروزه مدیون مسیر امام خمینی (ره) و همه بزرگانی که در این مسیر جان خود را فدای اسلام کردند و حوزه‌های علمیه امروز سر سفره ایثار و وفداکاری این عزیزان نشسته‌اند.

قائم مقام مدیر حوزه‌های علمیه با بیان اینکه حوزه‌های علمیه در جهان دارای جایگاه مهمی هستند، افزود: امروزه حوزه‌های علمیه با توجه به جایگاهی که دارند، بیش از این می‌توانند نقش آفرینی کنند و یکی از لوازم این اثرگذاری پاکسازی روح است. ما فقط باید برای خدا کار انجام دهیم و قصد قربت داشته باشیم که در این صورت هر عمل ما عبادت محسوب خواهد شد.

حجت الاسلام ملکی با اشاره به لزوم افراد شجاع و مقاوم در برابر دشمن در رأس امورات اجرایی کشور، تصریح کرد: در انتخابات هر جا اشخاصی مانند شهید رجایی آمدند و در برابر دشمن کوتاه نیامدند و مقاومت کردند به موفقیت دست یافتیم ام هر زمان کسانی بر سر کار آمدند که متمایل به غرب بودند و با یک لبخند امثال آقای جان کری، لذت بردند، درجا زدیم و ناموفق بودیم. چرا که این افراد نسبت به فرهنگ و آداب انقلاب اسلامی، هنوز درک صحیحی ندارند.

قائم مقام مدیر حوزه‌های علمیه در پایان افزود: همه ما باید شاکر و سپاسگزار باشیم که در حال حاضر رهبری داریم که خداوند متعال به او نظر لطف دارد و هر کس بر علیه او کاری بکند خداوند او را رسوا می‌کند.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید