کد خبر: 342303
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

حضور حداکثری در انتخابات تجدید میثاق با خون شهیدان است

به گزارش قم پرس، متن این بیانیه به شرح زیر است:

حضرت امام خمینی (ره): «این وظیفه‌ای است الهی، وظیفه‌ای است ملی، وظیفه‌ای است انسانی، وظیفه‌ای است که ما باید به آن عمل بکنیم. همه‌مان باید در انتخابات شرکت بکنیم.»

در آستانه برگزاری انتخابات سرنوشت ساز ریاست جمهوری، میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و شوراها هستیم. انتخاباتی که تضمین کننده جمهوریت، استقلال و عزت میهن اسلامی است.

مردم آزاده و سربلند ایران که از آغاز پیروزی انقلاب تا کنون، با حضور مومنانه و آگاهانه خود در انتخابات، اراده استوار خود را در پاسداری از دستاوردهای گرانسنگ انقلاب اسلامی در پیش چشم جهانیان به تماشا گذاشته و برای ایران افتخار و عظمت آفریده‌اند، بار دیگر در این آوردگاه سرنوشت ساز به صحنه می‌آیند تا با ایفای رسالت ملی و دینی خود، حماسه‌ای دیگر بیافرینند.

حضور حداکثری و آگاهانه در انتخابات پیش رو، پیروی از خط امام (ره)، لبیک اجابت به رهبر فرزانه انقلاب، و تجدید میثاق با شهیدان به خون خفته انقلاب اسلامی است. این حضور شکوه آفرین، گامی بلند در مسیر تحکیم و تثبیت جمهوری اسلامی و خنثی کننده توطئه‌های شومی است که دشمنان قسم خورده این مرز و بوم برای به زانو در آوردن ملت ایران طراحی کرده‌اند. چنان که مقام معظم رهبری نیز فرمودند: «انتخابات در کشور بسیار مهم است، هم از جنبه خارجی، هم داخلی. از جنبه داخلی یک نوسازی در کشور صورت می‌گیرد و افراد تازه نفسی و پرانگیزه وارد کار می‌شوند و در دستگاه اجرایی کشور یک نوسازی صورت می‌گیرد و نفس تازه‌ای به دستگاه اجرایی داده می‌شود. از جهت وجهه خارجی هم انتخابات و مشارکت مردم نشان دهنده اقتدار ملی است.»

از آنجا که شورای محترم نگهبان، احراز صلاحیت هفت نفر از نامزدهای ریاست جمهوری را اعلام کرده که به معنای ملتزم بودن ایشان به قانون اساسی و اصل ولایت فقیه و داشتن صلاحیت‌های کلی و عمومی است، انجمن قلم ایران، با تعظیم و تکریم ملت سربلند که خود را برای حضوری دشمن شکن و «آگاهانه» در انتخابات پیش رو آماده ساخته است، با سفارش به رعایت ادب و تقوای سیاسی از سوی نامزدهای محترم و هواداران آنها، از آحاد ملت شریف ایران – بخصوص اصحاب فکر و فرهنگ – دعوت می‌کند تا با مطالعه و شناخت کامل به کاندیدای اصلح که برخوردار از عملکرد انقلابی و جهادی، معتقد به توانمندی‌های داخلی در مدیریت کشور و دارای درک مناسب از مسائل فرهنگی و نقش ویژه آن در حل معضلات است و برای ایجاد آرامش و امنیت روحی و معنوی تلاش بیشتری می‌کند، رأی دهند تا با عنایت ذات اقدس پروردگار، رئیس جمهور آینده با کسب حداکثر آرا از پشتوانه قوی‌تری برای حل معضلات و مشکلات کشور برخوردار باشد.

انجمن قلم ایران به عنوان نهادی برآمده از بطن ملت، همچنین از نامزدهای محترم ریاست جمهوری می‌خواهد با در نظرگرفتن مصالح عالی نظام، حفظ عزت، استقلال و امنیت کشور و پرهیز از تنش و اختلاف، در مسیر تقویت اقتدار ملی، عدالت گستری و دادخواهی و ترمیم تبعیض و فاصله‌های طبقاتی برآمده و مسائل رفاهی و معیشتی مردم را با هدف تحقق اقتصاد مقاومتی در اولویت قرار دهند. توجه به فرهنگ و ادب و هنر و حفظ حقوق و حرمت اهل قلم از دیگر مطالباتی است که امید است در اولویت‌های کاری رئیس جمهور آینده قرار بگیرد.

با آرزوی آبادی و سربلندی بیش از پیش ایران اسلامی.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس