کد خبر: 342388
۰
۰
نسخه چاپی

هشتمین وبینار آموزشی عفاف و حجاب برگزار می شود

به گزارش قم پرس فرهنگسرای سرو بر اساس سیاست کاری و مأموریت سازمانی خود توجه ویژه‌ای به موضوع عفاف و حجاب داشته و این مقوله را با حضور کارشناسان این عرصه به صورت تخصصی بررسی می‌کند. تاکنون ۷ جلسه وبینار آموزشی عفاف و حجاب به همت این مرکز فرهنگی هنری برگزار شده است.

هشتمین وبینار آموزشی عفاف و حجاب با موضوع «مربیگری امر به معروف و نهی از منکر» به همت فرهنگسرای سرو و با مشارکت مؤسسه احیای تمدن موعود و نیروی زمینی ارتش برگزار می‌شود. در این وبینار موضوعات تخصصی در حوزه مربیگری امر به معروف و نهی از منکر در حوزه عفاف و حجاب مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

استاد علی تقوی، مدرس حوزه و دانشگاه و مؤلف آثار متعدد در حوزه امر به معروف و نهی از منکر، سخنران اصلی این وبینار خواهد بود. از جمله موضوعات و سرفصل‌هایی که توسط ایشان مطرح می‌شود می‌توان به چیستی امر به معروف و نهی از منکر، ضرورت و جایگاه، احکام، آداب و شیوه‌ها، مصادیق، مسائل قانونی و حقوقی، امر به معروف در زمان حکومت اسلامی، امر به معروف مسئولین و … اشاره کرد.

بر اساس این گزارش، این وبینار روز چهارشنبه ۲۶ خردادماه از ساعت ۱۱ تا ۱۳ به همت فرهنگسرای سرو برگزار می‌شود. علاقمندان می‌توانند برای ورود به این نشست از طریق لینک https://online.shahramookht.ir/ch/hijab اقدام کنند.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید