کد خبر: 342404
۰
۰
نسخه چاپی

دشمن با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مایوس می شود

به گزارش قم پرس انتخابات از ارکان مهم شکل‌گیری ساختار سیاسی در نظام‌های مردم سالار به شمار می‌رود. در نظام جمهوری اسلامی نیز که مبتنی بر نظریه مردم سالاری دینی است، راه‌های حضور اثرگذار مردم در تشکیل تمامی نهادهای قدرت به صورت مستقیم و غیرمستقیم پیش بینی شده است. مشارکت مردم در انتخابات می‌تواند امنیت داخلی کشور را ارتقا بخشیده و مشروعیت نظام سیاسی را تثبیت نموده و در مقابله با تهدیدات خارجی که امنیت داخلی را به خطر می‌اندازد نقطه قوت محسوب شود. بر همین اساس با توجه به انتخابات پیشرو و اهمیت مشارکت گسترده مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، حجت الاسلام مهدی ماندگاری در پیامی تصویری که در اختیار خبرگزاری مهر قرار داد به تبیین لزوم مشارکت گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری پرداخته است.

حجت الاسلام مهدی ماندگاری با اشاره به اینکه تبلیغات دشمنان با هدف کاهش آرای مردم در انتخابات ۲۸ صورت می‌پذیرد، اظهار داشت: هر چه به عملیات انتخابات نزدیک تر می‌شویم دشمن به همان میزان عصبانی‌تر و جدی تر می‌شود تا عناصر داخلی و خارجی خود را منسجم کرده و اجازه ندهد مردم همانند سال‌های گذشته پرشور در صحنه انتخابات حاضر شوند.

این کارشناس مذهبی تاکید کرد: البته بنده یقین دارم مردم عزیز ایران که با گذشت چهاردهه از پیروزی انقلاب اسلامی و با تحمل همه مشکلات، گرفتاری‌ها، کمبودها حتی فقر، فساد و تبعیضی که نباید در جمهوری اسلامی وجود داشته باشد همواره قطار انقلاب را یاری کردند و این آسیب‌ها را به حساب اسلام نگذاشتند امروز نیز خوب می‌دانند که نیامدن خوشحال کردن دشمن و آمدن عصبانی ساختن اوست.

وی در ادامه با استناد به آیات قرآن کریم، گفت: قرآن کریم می‌فرماید تا جایی که می‌توانید دشمنان را ناراحت کنید و با رضای آنان حرکت نکنید؛ امروز رضای پروردگار، اولیای الهی، شهدا و حاج قاسم عزیز در این است که من و شما با وجود همه مشکلات بگوییم پای اسلام ایستاده‌ایم، به اهل بیت (ع) بگوییم ما با همه سختی‌ها ایستادگی می‌کنیم تا دشمن از این ایستادگی ما ناامید و ناراحت شود.

حجت الاسلام ماندگاری خاطرنشان کرد: همه باید برای ناامید کردن دشمن پای صندوق‌های رأی بیایند، همه کسانی که قصد رأی دادن دارند افرادی را که انگیزه‌ای برای شرکت در انتخابات ندارند را تشویق کنند تا پای صندوق‌های رأی بیایند، همچنین در این انتخابات باید بهترین‌ها انتخاب شوند و در نهایت لازم است مردم از دعا و توسل غفلت نکنند.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید