کد خبر: 346652
۰
۰
نسخه چاپی

شروع واکسیناسیون رده سنی ۵۵ سال به بالا در استان قم به زودی

به گزارش قم پرس بهرام سرمست صبح شنبه در حاشیه بازدید از مرکز واکسیناسیون استان قم در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی با تقدیر از زحمات دست‌اندرکاران واکسیناسیون استان قم گفت: بر اساس آخرین وضعیت واکسیناسیون کرونا گروه‌های هدف در فاز یک واکسیناسیون تمام شده و فاز دوم واکسیناسیون در حال انجام است.

استاندار قم با اشاره به توسعه گروه‌های هدف برای واکسیناسیون، تصریح کرد: در روزهای آینده علاوه بر واکسیناسیون گروه سنی ۶۰ سال به بالا گروه‌های ۵۵ و حتی ۵۰ سال به بالا هم در دستور کار واکسیناسیون قرار می‌گیرند.

وی افزود: کسانی که دارای بیماری زمینه‌ای هستند هم در اولویت قرار گرفته‌اند اما باز هم نیاز است تا صدا و سیما و شورای اطلاع رسانی، افراد دارای بیماری زمینه‌ای را تشویق به واکسیناسیون کنند.

سرمست ادامه داد: بر اساس سهمیه واکسنی که در اختیار استان قم قرار دارد لازم است در اسرع وقت تزریق واکسن به گروه‌های هدف صورت بگیرد.

استاندار قم توسعه مراکز واکسیناسیون را مهم دانست و گفت: در صورت لزوم در مناطق نیروگاه و پردیسان مراکزی تجهیز خواهند شد تا مردم بتوانند با سهولت و راحتی و بدون هیچ‌گونه تجمعی در مراکز جهت واکسیناسیون حضور پیدا کنند.

وی تصریح کرد: باید پیگیری‌های لازم صورت گیرد تا قشرهای پر خطر و افرادی که بیشتر در معرض آسیب هستند هرچه سریع‌تر واکسینه شوند.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید