کد خبر: 352598
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

تبلت ۱۴.۶ اینچی سامسونگ سال ۲۰۲۲ به بازار می‌ آید

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از گیز چاینا؛ شرکت سامسونگ روی توسعه Galaxy Tab S8 Ultra که به صفحه نمایش ۱۴.۶ اینچی مجهز است و پیش بینی می‌شود سال ۲۰۲۲ به بازار می‌رسد، کار می‌کند. این تبلت جایگزین مناسبی برای لپ تاپ های هیبریدی تبدیل شدنی است. این تبلت با نمایشگر ۱۴.۶ اینچی، بزرگترین تبلت این شرکت است و از آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی M1 هم بزرگتر است.

جزئیاتی از تبلت جدید شرکت سامسونگ

در نگاه اول گلکسی تب اس ۸ اولترا شبیه به یک لپ تاپ جدا شدنی است. رزولوشن این تبلت با حاشیه باریک، ۲۹۶۰ در ۱۸۴۸ و کمی از رزولوشن 4K کمتر است. وجود این رزولوشن در نمایشگر نزدیک به ۱۵ اینچ ضرورتی ندارد و البته وجود رزولوشن 4K در این ابعاد برای کاربران اهمیت چندانی هم ندارد.

پرچمدار سامسونگ در دنیای تبلت، یک باتری ۱۱۵۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد که عمر باتری به میزان بسیار زیادی افزایش پیدا کرده است که البته این عمر باتری نیز بستگی به میزان استفاده کاربر دارد. اگر شخصی هستید که از اینترنت 5G استفاده می‌کنید، باتری دستگاه عمر بالایی نخواهد داشت.

تبلت جدید سامسونگ

البته هنوز مشخص نیست که سامسونگ در این تبلت از تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ استفاده می‌کند یا اسنپدراگون ۸۹۸. البته شایعاتی نیز مبنی بر استفاده سامسونگ از اسنپدراگون ۲۲۰۰ مطرح شده است، اما شاید در برخی از کشور‌ها این تراشه جایش را با اسنپدراگون ۸۹۸ عوض کند. هنوز اطلاعاتی درباره قیمت این تبلت منتشر نشده، اما سامسونگ این تبلت را به منظور رقابت با آیپد‌های پرو طراحی کرده و نباید انتظار قیمت پایین برای این تبلت را داشت.

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس