کد خبر: 353012
۰
۰
نسخه چاپی

استفاده از شاد امسال برای همراه اولی ها رایگان است

مدیرعامل همراه اول گفت: همراه اول با نگاه مسئولیت اجتماعی، به توسعه و اجرای پلتفرم «شاد» پرداخت و استفاده از آن در سال تحصیلی جدید نیز همچنان رایگان خواهد بود. اخوان بهابادی

استفاده از شاد امسال برای همراه اولی ها رایگان است

به گزارش قم پرس ،مهدی اخوان بهابادی همزمان با سپری شدن ایام تعطیلات دانش آموزان و نزدیک شدن به بهار تحصیلی به مشترکان اپراتور اول تلفن همراه مژده داد و اظهار داشت: استفاده از شاد در سال تحصیلی جدید نیز رایگان است و والدین دانش آموزان می توانند بدون هیچگونه دغدغه و نگرانی نسبت به فعالیت های فرزندان خود در این پلتفرم آموزشی، ابزار ارتباطی را در اختیار آنان قرار دهند.

وی با اشاره به توسعه و اجرای صفر تا صدی پلتفرم «شاد» در همراه اول طبق خواسته ها و نیازهای وزارت آموزش و پرورش در ایام شیوع کرونا، تصریح کرد: سیمکارت هایی هم برای آن قشر از خانواده ها که فرزندان شان خواستار استفاده از اینترنت رایگان شاد هستند اما همراه اول ندارند، در نظر گرفته شده که می توانند از طریق مبادی رسمی فروش اپراتور اول اقدام به تهیه آن کنند.

مدیرعامل همراه اول درباره توان این بستر آموزشی عنوان کرد: تیم فنی این بستر همواره از ابتدای پروژه درگیر بروزرسانی و ارتقای ظرفیت های زیرساختی و نرم افزاری آن بوده و نسخه جدید شاد هم طی چند روز آینده رونمایی می شود تا دانش آموزان از قابلیت های بیشتری بتوانند در راستای امر تحصیل استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران مروری بر مجوز شورایعالی فضای مجازی به بخش خصوصی برای فعالیت بر بستر «شاد» داشت و بیان کرد: در جلسه اخیر این شورا مقرر شد تا بخش دولتی و غیردولتی هم بتواند خدمات ارزش افزوده روی این پلتفرم در راستای بارورسازی بیشتر محتوای آموزشی داشته باشند.

وی افزود: البته همچنان مسئولیت اصلی ارائه آموزش عمومی رایگان با وزارت آموزش و پرورش است، اما در بخش ارائه خدمات ارزش افزوده برای شرکت های دیگر هم مجوز صادر خواهد شد.

اخوان بهابادی با اشاره به اقدامات یکی دو سال اخیر این اپراتور در مورد شبکه شاد گفت: همراه اول تاکنون یک ریال از محل شاد درآمدزایی نداشته است و با نگاه مسئولیت اجتماعی به این پروژه ملی نگریسته تا امر تحصیل دانش آموزان متوقف نشود؛ لذا امیدواریم با مجوزی که شورایعالی فضای مجازی نیز صادر کرد، محتوای این بستر روز به روز غنی تر شود و با توسعه زیرساخت های ارتباطی در نقاط دور افتاده براساس برنامه ریزی دولت، عدالت آموزشی بیش از پیش در ایران اسلامی محقق شود.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید