کد خبر: 353028
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

چرا شهباززاده پیشنهاد استقلال را نپذیرفت؟

به گزارش قم پرس سجاد شهباززاده مهاجم پیشین تیم‌های سایپا، استقلال و نفت تهران که فصل گذشته با درخشش در تیم سپاهان توانست در پایان فصل عنوان آقای گلی را به دست آورد، یکی از اهداف نقل و انتقالاتی استقلال و پرسپولیس بود که در نهایت این اتفاق نیفتاد و جدیدترین آقای گل لیگ برتر ترجیح داد به جای پذیرفتن پیشنهاد سرخابی‌ها، در سپاهان فوتبالش را ادامه دهد.

شهباززاده یک گفتگوی تلویزیونی ضمن تایید داشتن پیشنهاد از استقلال و پرسپولیس، با بیان اینکه حاضر شد با مبلغی کمتر از پیشنهاد سرخابی‌ها قراردادش را با سپاهان تمدید کند، دلخوری‌اش را از مسئولان استقلال ابراز داشت و گفت: درست نبود در خصوص من از واژه بازارگرمی با نام استقلال استفاده می‌شد.

وی تاکید کرد: پیشنهاد باشگاه استقلال واقعا وجود داشت و من حق داشتم پیشنهاداتم را با یکدیگر مقایسه کرده تا در نهایت بهترین تصمیم را می‌گرفتم.

شهباززاده خاطرنشان ساخت: برای من مبلغ قرارداد در اولویت قرار نداشت و برخی مسائل دیگر را هم ملاک ارزیابی پیشنهاداتم قرار دادم. به عنوان مثال برای من مهم بود با چه مدیری قرار است کار کنم و اینکه آیا با مدیر باشگاهی که به من پیشنهاد داده می‌توانم کار کنم یا خیر.

آقای گل لیگ برتر گفت: من فقط امسال را لحاظ نمی‌کنم و برای آنکه در سالهای بعد هم بتوانم سطح کیفی خودم را حفظ کنم، حاضر شدم یکی دو میلیارد هم کمتر از پیشنهادهای دیگر با سپاهان توافق کنم و الان هم می‌گویم رقم قرارداد من با سپاهان به مراتب کمتر از پیشنهادی است که از استقلال و پرسپولیس داشتم.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس