کد خبر: 353063
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

افتتاح نمایشگاه لباس سربازی با حضور رئیس جمهور / برنامه حضور وزیر امور خارجه در سازمان ملل از زبان خودش / دیدار شهردار تهران با فرماندهان نیروی انتظامی کشور

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند.

برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.

بیشتربخوانید

در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت چهره‌های مطرح سیاسی کشور در فضای مجازی را مشاهده کنید:

صفحه رسمی حجت الاسلام ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشور گزارش مستندی از افتتاح نمایشگاه «لباس سربازی» با حضور ایشان را منتشر کرد و نوشت:

" گزارشی مستند از دفاع مقدس به روایت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای
نمایشگاه «در لباس سربازی» با حضور رئیس‌جمهور افتتاح شد

نمایشگاه «در لباس سربازی» که به روایت رهبر معظم انقلاب اسلامی از جنگ تحمیلی می‌پردازد، با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در باغ موزه‌ی دفاع مقدس افتتاح شد.

در این نمایشگاه دائمی بخش‌های منتشرنشده‌ای از اسناد اقدامات و مکاتبات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دوران دفاع مقدس، برای اولین بار در معرض دید مخاطبان قرار گرفته و بخش‌هایی از مأموریت‌ها و پشت صحنه‌ی فرماندهی نظامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در سال‌های جنگ تحمیلی را بازگو می‌کند.

در بخشی از این نمایشگاه لباس رزم و اسلحه‌ی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دوران دفاع مقدس در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

در این مراسم کتاب «جهاد مقدس» تازه‌ترین اثر انتشارات انقلاب اسلامی با موضوع «دفاع مقدس در بیانات رهبر انقلاب»، با حضور رئیس‌جمهور رونمایی شد."

پست رئیسی

علی نیکزاد، نایب رئیس مجلس گزارشی بازدید از ایپکو را در فضای مجازی به اشتراک گذاشت:

" بازدید نایب رئیس مجلس و نمایندگان از ایپکو

علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، رئیس کمیسیون صنایع و معادن و شماری از نمایندگان مجلس از شرکت تحقیق، طراحی و تولید موتور ایران‌خودرو (ایپکو) بازدید کردند."

پست نیکزاد

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه درباره حضورش در نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل در حسابش به اشتراک گذاشت:

" برای شرکت در ۷۶ امین نشست سالانه مجمع عمومی UN بمدت ۴ روز در نیویورک خواهم بود. دیدار‌های جداگانه با دبیرکل و رییس مجمع عمومی UN، جوزپ بورل نماینده عالی سیاست خارجی EU و دیدار‌های دوجانبه با وزرای خارجه فرانسه و انگلیس در برنامه کاری ام قرار دارد."

توئیت امیرعبدالهیان

حسن عمیدی، رئیس موزه پست توئیتی را از بازدید عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات از مرکز تجزیه و تبادل پستی منتشر کرد:

"عیسی زارع‌ پور:

به نمایندگی از هیئت دولت از کارکنان شریف پست که در این مدت از هیچ کوششی فروگذار نکردند، قدردانی می‌کنم"

توئیت عمیدی

علیرضا زاکانی، شهردار تهران تصاویری را از دیدار با فرماندهان نیروی انتظامی کشور را در حسابش به اشتراک گذاشت:

" در دیدار با فرماندهان نیروی انتظامی کشور اهمیت حل معضلات اجتماعی تهران مطرح شد. ان‌شالله با تشکیل قرارگاه اجتماعی شهرداری تهران، فصل جدیدی از همکاری‌های اجتماعی شهرداری تهران و ناجا شروع خواهد شد."

توئیت زاکانی

عباسعلی کدخدایی، سخنگوی سابق شورای نگهبان تصویری را از حضور وزیر جهاد کشاورزی در پژوهشکده شورای نگهبان منتشر کرد:

" حضور وزیر جهاد کشاورزی در پژوهشکده شورای نگهبان و گفتگو پیرامون چالش‌های حقوقی و قانونی امنیت غذایی و کشاورزی."

پست کدخدایی

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس