کد خبر: 353076
۰
۰
نسخه چاپی

برگزیدگان نخستین جشنواره رسانه‌ و تامین اجتماعی در قم معرفی شدند

نخستین جشنواره استانی رسانه و تامین اجتماعی قم با حضور مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی با موضوع خدمات غیرحضوری و طرح 3070 سازمان تامین اجتماعی، همراه با معرفی آثار برتر طی آیینی در قم به کار خود پایان داد.

برگزیدگان نخستین جشنواره رسانه‌ و تامین اجتماعی در قم معرفی شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل تامین اجتماعی قم، آیین اختتامیه نخستین جشنواره استانی رسانه و تامین اجتماعی با عنوان "خدمات غیرحضوری و طرح 3070 " ظهر سه شنبه در سالن جلسات اداره کل تامین اجتماعی استان با حضور مدیرکل تامین اجتماعی قم و برگزیدگان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد.
این رخداد رسانه‌ای با ابتکار اداره روابط عمومی و امور فرهنگی این اداره کل و با هدف معرفی خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی و تجلیل از تولیدکنندگان محتوا با موضوع خدمات غیرحضوری و طرح 3070 برگزار شد.
مدیرکل تامین اجتماعی استان قم در این آیین از برگزاری نخستین جشنواره رسانه و تامین اجتماعی به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای فرهنگی برای معرفی هرچه بهتر سازمان تامین اجتماعی به عنوان بزرگترین نهاد بیمه ای کشور نام برد و گفت: نخستین جشنواره استانی تامین اجتماعی و رسانه قم با شعار « تأمین‌اجتماعی الکترونیک، گامی بلند در راستای تحقق دولت الکترونیک » با هدف آشنایی هرچه بیشتر جامعه با نقش و اهمیت خدمات این سازمان فراگیر ‌اجتماعی و نیز به ‌منظور تقویت تعامل سازنده با رسانه‌ها به ‌عنوان رابط میان نهادهای خدمتگزار و مردم و قدردانی از جایگاه خطیر اهالی و اصحاب رسانه استان قم برگزار گردید.
علی اصغر دادخواه افزود: این جشنواره تلاش کرد با بهره‌گیری از دانش و تجربه فعالان خبره دو حوزه رسانه و تامین اجتماعی، آثار رسانه‌ای انتشار یافته در زمینه خدمات الکترونیک تامین اجتماعی را بررسی کند.
دبیر نخستین جشنواره استانی رسانه و تامین اجتماعی در قم نیز با اشاره به مراحل کار در این جشنواره تصریح کرد: دریافت آثار، داوری و سایر امور در این جشنواره توسط اداره روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان و با حضور خبره ترین اهالی رسانه در سطح ملی و استانی انجام شد که اقدامی رو به جلو است.
محمد تلخابی تصریح کرد: بیش از 270 اثر از 50 رسانه به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که در نهایت 62 اثر توسط داوران ، شایسته داوری شناخته شدند و 14 اثر به عنوان آثار برتر معرفی و انتخاب گردیدند.
وی گفت: برخی آثار ارسالی با رشته ای که انتخاب شده بود همخوانی نداشتند.

وی اظهار داشت: نشریه سراسری راه ثروت با 51 اثر بیشترین اثر ارسالی به نخستین جشنواره رسانه و تامین اجتماعی قم داشت و پایگاه خبری قم نا و روزنامه اقتصاد پویا به ترتیب رتبه دوم و سوم را داشتند.
رییس اداره روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان اظهار داشت: بر اساس فراخوان اعلام‌شده از سوی دبیرخانه نخستین جشنواره استانی تامین اجتماعی و رسانه در قم، آثاری که در محدوده زمانی اول آذر سال 1399 تا پایان خرداد 1400 در رسانه‌ها منتشر شده بودند در این دوره از جشنواره می‌توانستند شرکت کنند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل تامین اجتماعی قم نفرات برتر نخستین جشنواره استانی رسانه و تامین اجتماعی در قم در 14 بخش به شرح زیر اعلام شد:
بخش تیتر: صادق چهره قانی از خبرگزاری کار ایران ( ایلنا)
بخش سرمقاله و یادداشت: مهدی هواسی از پایگاه خبری تحلیلی خبر قم ( قم نا )
بخش خبر: علی شعبانی از پایگاه خبری تحلیلی 598
بخش نقد و نظر: معصومه قنبری مزرعه نوی از روزنامه اقتصاد پویا
بخش گزارش خبری: فاطمه میرزابابایی از روزنامه سراسری بهار
بخش مصاحبه و گفتگو: زهره مهر نوروزی از روزنامه شاخه سبز
بخش گزارش تحلیلی: فاطمه سادات محمدی از پایگاه خبری تحلیلی 19 دی
بخش طرح گرافیکی: میرابوالحسن میرهادی از نشریه سراسری راه ثروت
بخش گزارش تصویری: مهدی گلپایگانی از پایگاه خبری تحلیلی کار تلاش و تولید ( کاتنا)
بخش مصاحبه و گفتگوی زنده رادیوتلویزیونی: سید محسن کاظمی از برنامه بی تعارف صدا و سیمای مرکز قم
بخش مصاحبه تلویزیونی: انسیه نظری از باشگاه خبرنگاران جوان
بخش گزارش خبری تلویزیونی: زهرا متقیان نژاد از صدا و سیمای مرکز قم
بخش مصاحبه رادیویی: اعظم مهدی راونجی از رادیو استانی قم
بخش عکس و فیلم: احمد ظهرابی از خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا )

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید