کد خبر: 353643
۰
۰
نسخه چاپی

مرکز اهدای خون روح الله قم در تعطیلات دهه آخر صفر فعال است

به گزارش قم پرس علیرضا کبیری پیش از ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه فعالیت سازمان انتقال خون قم در تعطیلات دهه آخر صفر ادامه دار خواهد بود، گفت: مرکز اهدای خون میدان روح الله قم در روزهای اربعین حسینی و همچنین سالروز رحلت پیامبر صلی الله علیه و آله و شهادت امام رضا علیه السلام برای اهدای خون مردم نوع دوست فعال است.

معاون فنی و فن‌آوری‌های نوین انتقال خون قم با اشاره به اینکه مرکز اهدای خون واقع در میدان روح الله در روزهای اربعین، رحلت پیامبر و شهادت امام رضا علیه السلام از ساعت ۸ تا ۱۳:۳۰ برای دریافت نذرهای خون مردم خیر و نوع‌دوست آماده می‌باشد، افزود: اهدای خون از نیازهای فعلی استان است و ذخایر خون قم از پایان سه‌ماهه نخست و همچنین اوایل سه‌ماهه دوم سال جاری با کاهش ۳ تا ۵ درصدی مواجه شده است.

وی با تاکید بر اینکه اهدای خون به بیماران زندگی دوباره می بخشد، ادامه داد: از مردم نوع دوست که امکان اهدای خون دارند، درخواست می‌کنم با این کار خدا پسندانه، بیماران را یاری کنند.

کبیری با بیان اینکه متقاضیان اهدای خون می‌توانند همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۳ به مراکز ثابت اهدای خون واقع در بلوار ۱۵ خرداد مراجعه کنند، گفت: این مرکز در روزهای یک شنبه و سه شنبه تا ساعت ۱۸ پذیرای اهدا کنندگان خواهد بود.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید