۵۵ درصد جمعیت واجد شرایط اشنویه واکسن کرونا دریافت کردند

حسین زرزا روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: خوشبختانه کمبودی در زمینه واکسن در این شهرستان وجود ندارد و کار واکسیناسیون مراجعه کنندگان با سرعت خوبی در حال انجام است.

وی گفت: تاکنون بیش از ۴۱ هزار نفر از شهروندان این شهرستان در گروه‌های مختلف این واکسن را دریافت کرده اند که از این تعداد به بیش از ۳۱ هزار نفر دز اول و ۱۰ هزار نفر نیز دز دوم تزریق شده است.

زرزا ادامه داد: علاوه بر یک ایستگاه خودرویی ،چهار پایگاه واکسیناسیون در شهر و روستاهای این شهرستان شامل پایگاه های "نالوس"، "آغبلاغ"، "نلیوان" و مرکز تجمیعی شهدای غزه برای تزریق واکسن کرونا راه‌اندازی شده است که در این مراکز نسبت به پذیرش و تزریق واکسن اقدام می شود.

وی بیان کرد: واکسن‌های اختصاص یافته به شهرستان، قبل و پس از عملیات تزریق در سامانه‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با حضور نمایندگان بخش‌های نظارتی، بهداشتی و درمانی ثبت و ضبط شده و همه دریافت‌کنندگان آن قابل رصد و پایش هستند.

وی با بیان اینکه ظرفیت تزریق واکسن در این شهرستان ارتقا یافته است ادامه داد: ظرفیت تزریق روزانه بیش‌از ۲ هزار دز واکسن در این شهرستان هم اینک فراهم شده است از این رو، از تمامی شهروندان دارای شرایط دریافت واکسن تقاضا می شود نسبت به حضور در مراکز واکسیناسیون در اسرع وقت اقدام کنند.

اشنویه با ۷۵ هزار نفر جمعیت هم اکنون در وضعیت قرمز کرونایی به سر می‌برد.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید