تزریق واکسن کرونا در میاندوآب به مرز ۱۵۵ هزار دز رسید

سهراب حیدری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این تعداد ۱۱۷ هزار و ۹۴۱ دز در نوبت اول شامل ۵۸.۸ درصد جمعیت شهرستان و ۳۶ هزار و ۷۰۶ دز نیز شامل ۱۸.۲ درصد مربوط به نوبت دوم است.

وی با بیان اینکه روند واکسیناسیون در چند روز گذشته تقریبا ثابت است، افزود: به طور متوسط روزانه چهار هزار و ۲۰۰ دز واکسن در میاندوآب تزریق می‌شود.

وی همچنین با بیان اینکه حدود ۴۵ درصد واکسیناسیون در روستاها و ۵۵ درصد نیز در شهر انجام می شود، گفت: از مجموع جمعیت ۲۸۵ هزار نفری شهرستان حدود ۴۱.۳ درصد یک یا ۲ بار واکسن دریافت کرده‌اند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب‌ در ادامه با اشاره به وضعیت کرونایی این شهرستان اظهار داشت: نرخ رشد کرونا در این شهرستان‌ هشت صدم در هر صد هزار نفر است.

حیدری با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۲ نفر در این میاندوآب‌ براثر کرونا بستری شدند، افزود: هم اینک تعداد بیماران بستری در بخش ۷۰ نفر و در آی‌سی‌یو ۲۱ نفر است.

هم‌اکنون واکسیناسیون علیه بیماری کووید-۱۹ در میاندوآب با شتاب بیشتری در حال اجراست به طوری که به گفته مسوولان در ۱۳۵ نقطه این شهرستان واکسن کرونا به مردم تزریق می‌شود.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید