کد خبر: 353793
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

محکومیت باشگاه استقلال در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال

به گزارش قم پرس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته تعیین وضعیت بازیکنان این فدراسیون ۱۴ رای مربوط به شکایات مختلف را صادر کرد.

آرای صادره به شرح زیر است:

* در شکایت بهروز نوروزی فرد از باشگاه نفت مسجد سلیمان بابت طلب دو میلیارد و هفتصد میلیون ریالی، رای محکومیت باشگاه به پرداخت دو میلیارد و یکصد و نود میلیون ریال به انضمام هزینه دادرسی صادر شد.

* شکایت محمد فرامرزی از باشگاه علم و ادب تبریز در مطالبه یکصد و نود میلیون ریالی، این باشگاه به پرداخت مبلغ مورد مطالبه و هزینه دادرسی محکوم شد.

* علیرضا عبداله زاده نیز در شکایتی از باشگاه علم و ادب تبریز مطالبه یکصد و هفتاد و پنج میلیون ریالی را ارائه کرد که رای کمیته وضعیت بازیکنان مبنی بر پرداخت این مبلغ و هزینه دادرسی از سوی باشگاه مورد شکایت صادر شد.

* شکایت علیرضا حضرتی از باشگاه علم و ادب تبریز نیز بابت مطالبه یکصد و بیست میلیون ریال، به محکومیت باشگاه در پرداخت این مبلغ به همراه هزینه دادرسی ختم شد.

* صابر خوش نما از باشگاه شهید منصوری قرچک مطالبه سیصد و پنجاه میلیونی را در قالب شکاتی به کمیته وضعیت بازیکنان ارائه کرد که رای نهایی به محکومیت باشگاه در پرداخت این مبلغ و هزینه دادرسی صادر شد.

* در شکایت صائب محبی از باشگاه رایکا بابل بابت طلب سیصد میلیون ریالی، رای محکومیت باشگاه به پرداخت این مبلغ به انضمام هزینه دادرسی صادر شد.

* شکایت مجید حبیبیون از باشگاه ماشین سازی تبریز در مطالبه هشتاد میلیون ریالی، کمیته تعیین وضعیت بازیکنان نسبت به شکایت شاکی قرار عدم استماع صادر کرد.

* شکایت مصطفی عزیزی (مربی جوانان) از باشگاه استقلال تهران بابت مطالبه یکصد و پنجاه میلیون ریالی منجر به صدور رای محکومیت باشگاه در پرداخت دویست و پنجاه میلیون ریالی و هزینه دادرسی شد.

* سیدمصطفی رشیدایی (مربی جوانان) نیز شکایتی جهت مطالبه یکصد و پنجاه میلیون ریال از باشگاه استقلال را تقدیم کرد که باشگاه به پرداخت این مبلغ به انضمام هزینه دادرسی محکوم شد.

* حسین مجلی شنایی شکایت خود را از باشگاه مس کرمان بابت مطالبه وجه دو میلیارد ریالی ثبت کرد که به صدور رای محکومیت باشگاه در پرداخت یک میلیارد و ششصد میلیون ریال و هزینه دادرسی منجر شد.

* محمدعلی نوروزی از باشگاه چوکای تالشان بابت مطالبه سیصد میلیون ریالی شکایت کرد که رای نهایی پرداخت این مبلغ و هزینه دادرسی از سوی باشگاه است.

* در شکایت برزو کیان از میثم دورقی بابت مطالبه یک میلیارد و سی میلیون ریال، شکایت کیان مردود اعلام شد.

* باشگاه شهرداری آستارا در قالب شکایتی از آرش افشین و باشگاه خیبر خرم آباد خواهان ابطال قرارداد شد که کمیته وضعیت بازیکنان این شکایت را به دلیل غیر منجز بودن خواسته قرار رد دعوای خواهان را صادر کرد.

* در پرونده شکایت علی خماند از میلاد شیخ فخرالدینی بابت مطالبه خسارت به مبلغ یک میلیارد و پانصد میلیون ریال، کمیته وضعیت بازیکنان رای به محکومیت فخرالدینی به پرداخت یکصد و هشتاد میلیون ریال معادل ۲ درصد از قرارداد منعقده بابت فصل فوتبالی ۹۸-۹۷ و پرداخت هزینه دادرسی صادر کرد.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس