کد خبر: 353797
۰
۰
نسخه چاپی
به مناسبت هفته دفاع مقدس انجام شد

برگزاری نشست نقد و بررسی کتاب «سفر به گرای 270 درجه»

نشست نقد و بررسی کتاب «سفر به گرای 270 درجه» نوشته احمد دهقان به مناسبت هفته دفاع مقدس، به صورت مجازی با مشارکت کتابخانه عمومی امام صادق (ع) و کتابخانه عمومی آیت الله خامنه ای جعفریه، به صورت زنده از صفحه اینستاگرام کتابخانه عمومی امام صادق(ع) برگزار شد.

برگزاری نشست نقد و بررسی کتاب «سفر به گرای 270 درجه»

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم، نشست نقد و بررسی کتاب «سفر به گرای 270 درجه» نوشته احمد دهقان به مناسبت هفته دفاع مقدس، به صورت مجازی با مشارکت کتابخانه عمومی امام صادق (ع) و کتابخانه عمومی آیت الله خامنه ای جعفریه، به صورت زنده از صفحه اینستاگرام کتابخانه عمومی امام صادق(ع) پخش گردید.

در این نشست ابتدا سرکار خانم نفری مسئول کتابخانه امام صادق (ع) به عنوان کارشناس مجری در خصوص آثار مولف کتاب، قلم مولف، جوایز کتاب، مقاله های منتشر شده از کتاب و ... صحبت نمودند. خانم نفری در ادامه اضافه کردندکه کتاب «سفر به گرای 270 درجه» نگاهی جدید به جنگ است که به چند زبان زنده جهان ترجمه شده و این رمان توانسته است جایزه بیست سال داستان نویسی، چهارمین دوره انتخاب کتاب سال دفاع مقدس و بیست سال ادبیات پایداری را از آن خود کند.

در ادامه سرکار خانم مطهری راد به عنوان منتقد وارد بحث و گفتگو شدند. صحبت های ایشان با پرداختن به شخصیت اصلی داستان یعنی «ناصر» شروع شد. ناصر دانش آموز نوجوانی است که درس و مدرسه را رها می کند و عازم جبهه می‌شود. ایشان سپس به شخصیت‌های فرعی داستان نیز از جمله علی، رسول، پدر ناصر، راننده مشتی و شوخ طبیعی که تا لحظه شهادت دست از شوخی بر نمی‌داشت، پرداختند.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید