کد خبر: 353804
۰
۰
نسخه چاپی

استمرار گمانه‌زنی‌ها در مورد انتخاب استاندار چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری مهر- گروه استان‌ها: روزانه در فضای مجازی گزینه‌های مختلف و متعددی برای تصدی استانداری چهارمحال و بختیاری معرفی می‌شود و گمانه‌زنی‌ها و شایعات هر روز افزایش می‌یابد.

انتخاب استاندار موضوعی است که نقل همه مجالس رسمی و غیررسمی این استان شده و دغدغه مردم و فعالان سیاسی چهارمحال و بختیاری احتمال انتخاب گزینه غیربومی است.

بری فعالان سیاسی و اجتماعی چهارمحال و بختیاری معتقدند که افراد غیربومی به دلیل نداشتن شناخت کافی نسبت به استان، ظرفیت‌ها و مشکلات موجود نمی‌توانند به‌درستی برای این استان تصمیم‌گیری کنند.

استمرار گمانه‌زنی‌ها در مورد انتخاب استاندار چهارمحال و بختیاری

مجمع نمایندگان در انتخاب استاندار دخالتی ندارد

نماینده مردم اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه مجمع نمایندگان استان در انتخاب استاندار دخالت ندارد اظهار کرد: نشست‌هایی در این خصوص برگزارشده است اما نتیجه واحدی از این جلسات به دست نیامد.

قدرت الله حمزه ساده زیستی، مردمی بودن، جهادگری و فسادستیزی را از ویژگی‌های استاندار عنوان کرد و ادامه داد: فرد منتخب باید خود را برای خدمت گذاری به مردم وقف کند.

نمی‌توان در انتخاب استاندار آزمون‌وخطا داشت

وی با بیان اینکه باید تغییرات اساسی در چهارمحال و بختیاری ایجاد شود، تصریح کرد: این استان به استانداری سخت‌کوش نیاز دارد که بتواند با تجربه کاری مشکلات استان را رفع کند.

نماینده مردم اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دیگر نمی‌توان آزمون‌وخطا کرد، گفت: مشکلات زیادی در حوزه‌های مختلف آب، راه، آموزش، بهداشت، ورزش و اقتصاد چهارمحال و بختیاری وجود دارد که باید رفع شود.

حمزه افزود: مجمع نمایندگان برای رفع مشکلات مردم استان از استاندار حمایت می‌کنند.

استمرار گمانه‌زنی‌ها در مورد انتخاب استاندار چهارمحال و بختیاری

تحول‌گرایی و کار جهادی باید از ویژگی‌های استاندار باشد

یک فعال سیاسی چهارمحال و بختیاری هم در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ویژگی‌های دولت باید در استاندار انتخاب‌شده تجلی پیدا کند.

احمد موسوی عنوان کرد: رئیس‌جمهور در دوره انتخابات شعارهایی دادند که باید استاندار آن‌ها را در استان عملیاتی کند.

وی تصریح کرد: تحول‌گرایی، کار جهادی، شفافیت، فساد ستیزی و استفاده از نیروهای جوان ازجمله شعارهای دولت بوده که باید استاندار منتخب آن‌ها را چهارمحال و بختیاری اجرایی کند.

این فعال سیاسی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه استاندار آینده باید سه کار اساسی را در استان انجام دهد، گفت: معرفی خوب از استان به مسئولین بالادستی، نشان دادن ظرفیت‌های این استان و مطالبه گری از مسئولین باید توسط فرد منتخب به‌خوبی انجام شود.

استمرار گمانه‌زنی‌ها در مورد انتخاب استاندار چهارمحال و بختیاری

انتظار مردم چهارمحال و بختیاری انتخاب استاندار بومی است

موسوی نرخ بالای بیکاری و مسائل مرتبط با آب را بزرگ‌ترین مشکلات چهارمحال و بختیاری دانست و افزود: استاندار بومی ظرفیت‌های استان را به‌خوبی می‌شناسد و راه رفع مشکلات را می‌داند.

وی با اشاره به اینکه نیروی بومی نیازی به صرف وقت زیاد برای مطالعه ظرفیت‌های استان و شناخت آن ندارد، ادامه داد: انتظار می‌رود که وزارت کشور نیروی بومی را برای تصدی استانداری چهارمحال و بختیاری انتخاب کند.

بنابراین گزارش با توجه به مشکلات فراوان استان چهارمحال و بختیاری در حوزه‌های اشتغال، محرومیت و ضعف زیرساخت‌ها انتظار می‌رود وزارت کشور فردی بومی، جهادی با روحیه خدمت گذاری به مردم این استان را به‌عنوان گزینه تصدی استانداری انتخاب و معرفی کند.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید