کد خبر: 354815
۱
۰
نسخه چاپی

دوره آموزشی "مشاوره ژنتیک بالینی در کلینیک زنان و ناباروری" برگزار می‌شود

دوره ی مشاوره ژنتیک بالینی در کلینیک زنان و ناباروری در 22 ساعت آموزش تئوری و 15 ساعت عملی ویژه دانشجویان و دانش آموختگان گروه علوم پزشکی با تعداد شرکت کننده محدود در جهاد دانشگاهی استان قم برگزار می شود.

دوره آموزشی "مشاوره ژنتیک بالینی در کلینیک زنان و ناباروری" برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم با توجه به کمبود اطلاعات ژنتیک بالینی، اختلال در بررسی کامل اتیولوژیک و برنامه ریزی بالینی مراجعین، اهمیت آشنایی هرچه بیشتر با قابلیتها و امکانات کلینیک ژنتیک در فرایند بررسی مراجعین به کلینیک های زنان، مامایی و ناباروری و همچنین آشنایی کامل متخصصین مربوطه با غربالگری ژنتیکی و اصول PGS - PGC کروموزومی، ژنتیکی-اندیکاسیون‌ها، مراحل انجام آن و فواید و نارسایی های آن از جمله ضرورت های بررسی این دوره آموزشی است.

اصول و اندیکاسیون مشاوره ژنتیک، اصول رسم شجرنامه ژنتیک، طرح های مختلف توارث بیماری های ژنتیکی، سقط مکرراز دیدگاه ژنتیک بالینی، غربالری ژنتیک در کلینیک زنان و مامایی، غربالگری حین بارداری و اصول و اندیکاسیون های PGS-PGD از جمله سرفصلهای آموزشی این دوره به شمار می رود.

علاقه مندان به شرکت در این دوره آموزشی می توانند جهت مشاوره و ثبت نام در این دوره آموزشی با شماره تلفن 31621 داخلی 114 با گروه پژوهشی بیولوژی تولید مثل جهاددانشگاهی ارتباط برقرار کنند

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید