کد خبر: 354837
۰
۰
نسخه چاپی

آغاز به‌ کار چهار کارگروه تخصصی در معاونت امور زنان ریاست جمهوری

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ایرنا از معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، جلسه کارگروه فقهی-حقوقی، با حضور تعدادی از حقوقدانان و کارشناسان دینی برگزار شد.
در این جلسه مقرر شد تا لوایح و طرح‌های موجود در این خصوص، به صورت تخصصی مورد بررسی و بازبینی قرار گیرد و نسبت به موارد اولویت دار زن و خانواده اقدامات لازم قانونی-حقوقی صورت پذیرد.
همچنین در کارگروه ورزش بانوان که اساتید و مربیان ورزشی حضور داشتند؛ انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور، مسائل مرتبط با پشتیبانی ورزش های همگانی و قهرمانی بانوان را در دستور کار قرار داده، و ارائه دیدگاه ها و تجربیات بانوانِ ورزشکار را در حل مسائل و مشکلات ورزشی آن‌ها، لازم و ضروری برشمرد.
جلسه بین الملل با حضور کارشناسان امور بین الملل همچنین اساتید حقوق بین الملل تشکیل شد و مقرر شد در دو جنبه ابهام زدایی از جایگاه زن در ایران و همچنین حضور پررنگ و موثر آنان در مجامع بین المللی و ارتباط با زنان فعال جهان تصمیمات لازم اتخاذ شود.
در ادامه، جلسه کارگروه زن و سلامت نیز با حضور تعدادی از پزشکان متخصص برگزار، و خلاء هایی در حوزه‌ بهداشت و سلامت، ناباروری، جمعیت، مرخصی زایمان و... مطرح شد.
انسیه خزعلی همکاری با وزارت‌خانه ها و دستگاه‌های اجرایی را مهم دانسته و بر تامین نیازها و اعتبارات لازم در این خصوص، تاکید کرد.

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید