کد خبر: 355037
۰
۰
نسخه چاپی

برگزاری کارگاه گرافیکی پوستر “نگار قم”

کارگاه گرافیکی پوستر نگار قم با موضوع "روز قم" با حضور هنرمندان قمی برگزار شد و به‌پاس خدمات زنده‌یاد مدنی از خانواده اين هنرمند جهادی تقدير شد.

برگزاری کارگاه گرافیکی پوستر “نگار قم”

کارگاه یک‌روزه هنری و گرافیکی پوستر نگار قم با موضوع “روز قم” ، روز ورود پر خیروبرکت حضرت فاطمه معصومه(س) به این شهر مقدس، به همت سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم با حضور استاد علی رضائیان و عباس حسین پور و دیگر هنرمندان قمی در فرهنگسرای خانواده برگزار شد.

در کارگاه گرافیکی پوستر نگار قم ۱۹ نفر از اساتید، هنرمندان خوشنویسی و گرافیک در سنین مختلف به همراه جمعی از هنرجویان حضور داشتند.

آثار شاخص تولیدشده در این کارگاه هنری در ایام روز قم در قالب‌های گوناگون در سطح شهر اکران خواهد شد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم به همراه جمعی هنرمندان خوشنویسی و گرافیست در حاشیه برپایی این کارگاه، با اهدای لوحی به‌پاس سال‌ها فعالیت و اقدامات زنده‌یاد حاج محمود مدنی در روستاها، شهرها و برخی کشورهای محروم قدردانی کردند.

در بخشی از این کارگاه همچنین اکران شهری آثار تولیدشده برنامه امتداد یاری نیز در قالب برپایی کارگاه گرافیکی پوستر نگار قم برای عموم شهروندان قم انجام شد.

۲۳ ربیع‌الاول سالروز ورود تاریخی حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها به شهر قم از سال ۱۳۹۸ به نام روز قم نام‌گذاری شده است و شهرداری قم به این مناسبت برنامه‌های تبلیغی و ترویجی متنوعی را تدارک دیده است.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید