کد خبر: 355040
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

نصرتی: تساوی برابر کره‌جنوبی تلنگر خوبی بود؛ بی‌شک صعود می‌کنیم

محمد نصرتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در مورد تساوی تیم ملی فوتبال ایران برابر کره جنوبی در چهارمین دیدار مرحله نهایی انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم و حتی شایستگی پیروزی را هم داشتیم. یک گل زدیم و دوبار هم توپ به تیرک دروازه حریف برخورد کرد.

وی افزود: این تساوی تلنگر خوب و به موقعی برای ما بود و نشان داد که در فوتبال همیشه شرایط و نتیجه دلخواه رقم نمی‌خورد. کره در این دیدار از نظر گردش توپ و کنترل بازی شاید از ما کمی بهتر بود اما در خلق موقعیت عملکرد خوبی داشتیم و به نظرم حریف خوش شانس بود که توپ‌های ما تبدیل به گل نمی‌شد.

پیشکسوت فوتبال ایران خاطرنشان کرد: همه تیم‌ها مقابل ایران انگیزه زیادی دارند و با تمام وجود می‌آیند که ایران را متوقف کنند اما آنقدر قدرتمند هستیم که می‌توانیم به خوبی شرایط را کنترل کنیم. به نظرم جایگاه فعلی ما در گروه نشان دهنده قدرت تیم ایران است.

وی در رابطه با اینکه به عقیده خیلی از کارشناسان عمق دفاع تیم ملی آسیب پذیر است، خاطرنشان کرد: روی گلی که خوردیم مدافعان میانی ما نسبت به دفاع راست کمتر مقصر بودند. از نظر دفاع میانی مشکل نداریم اما باید مدافعان کناری ما بهتر باشند. در فوتبال روز دنیا مدافعان کناری بازیکنان تاثیرگذاری هستند و باید بازیکنان ما هم به این استاندارد برسند.

نصرتی در مورد شانس صعود ایران گفت: ما و کره جنوبی بدون شک صعود می‌کنیم و مشکلی نداریم و حتی شایستگی این را داریم که به عنوان صدرنشین به جام‌جهانی برسیم.

تیم ملی فوتبال ایران هم اکنون با ۱۰ امتیاز صدرنشین گروه است و کره‌جنوبی با هشت امتیاز در رتبه دوم قرار دارد.

نصرتی: تساوی برابر کره‌جنوبی تلنگر خوبی بود؛ بی‌شک صعود می‌کنیم

تیم‌ ملی فوتبال ایران در این گروه به غیر از کره جنوبی، با تیم‌های سوریه، لبنان، امارات متحده عربی و عراق هم گروه بوده و در دیدار بعدی خود ۲۰ آبان‌ماه میهمان تیم ملی لبنان خواهد بود.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس