کد خبر: 355056
۰
۰
نسخه چاپی
همزمان با سالروز آغاز امامت ولی عصر(عج) صورت گرفت:

حضور مسئولین و اعضای جمعیت هلال احمر استان قم در صبحگاه مشترک «عهد سربازی» و تجدید پیمان با حضرت ولی عصر(عج)

همزمان با نهم ربیع‌الاول، سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج)، مراسم صبحگاه مشترک «عهد سربازی» نیروهای نظامی و انتظامی، نیروهای مردمی و بسیج اقشار با حضور فرمانده ارتش جمهوری اسلامی، تولیت مسجد مقدس جمکران، خانواده معظم شهدا، جانبازان، روحانیت، خادمان، مسئولین و اعضای جمعیت هلال احمر استان قم در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

حضور مسئولین و اعضای جمعیت هلال احمر استان قم در صبحگاه مشترک «عهد سربازی» و تجدید پیمان با حضرت ولی عصر(عج)

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، همزمان با نهم ربیع‌الاول، سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج)، مراسم صبحگاه مشترک «عهد سربازی» نیروهای نظامی و انتظامی، نیروهای مردمی و بسیج اقشار با حضور امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده ارتش جمهوری اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران، خانواده معظم شهدا، جانبازان، روحانیت، خادمان، بهرامی مدیر عامل و جمعی از مسئولین، امدادگران، جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم در مسجد مقدس جمکران برگزار شد و میثاق خود با امام زمان(عج) را تجدید کردند.

براساس این گزارش، صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی وبسیج اقشار قم باتلاوتی آیاتی ازقرآن کریم آغاز وسپس نیروهای حاضر درصحن اصلی مسجد مقدس جمکران با پخش سرود ملی به پرچم جمهوری اسلامی ایران ادای احترام کرده و پرچم گنبد فیروزه ای مسجد جمکران نیز تعویض شد.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در مسجد مقدس جمکران در قم، با تاکید دوباره بر تلاش دشمنان برای ایجاد یاس در جامعه افزود: ناامیدی جوانان مهمترین راهبرد دشمنان است و در بیانیه گام دوم تاکید شده که جوانان باید پیشگام در شکستن حصارهای ناامیدی باشند و نهال امید را در دل دیگران بکارند.

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی برخی شاخصه های امیدواری در جوانان را مورد اشاره قرار داد و افزود: ذخایر ایران در سطح برترین کشورهای جهان است و ایران یکی از کشورهای جوان جهان است، جوانان بزرگترین سرمایه ما هستند.

وی گفت: انتظار سبب پایداری و استقامت در برابر سختی ها می شود و از یاس و ناامیدی جلوگیری می کند؛ انتظار فرج، امید به آینده روشن و تحقق ارزش ها و خوبی هاست و چنین نگاهی به انسان شور و نشاط می دهد به گونه ای که هم خود را اصلاح می کند و هم به دنبال اصلاح دیگران می رود.

فرمانده کل ارتش گفت: در مسیر ظهور باید به نحوی فرهنگ سازی کنیم که زیست مهدوی در سرلوحه زندگی مردم قرار بگیرد؛ فرهنگ انتظار باید در تمام ابعاد زندگی مردم نهادینه شود و جلوه های نورانی آن به درستی نشان داده شود.

به گفته وی، جوانان مومن انقلابی در صف اول زمینه سازی ظهور قرار داشته و نقش کلیدی دارند، تقوا، بصیرت، انگیزه الهی، تعلق اندک به دنیا، دوری از عافیت طلبی و روحیه انقلابی از ویژگی های جوانان مومن است که در زمینه سازی ظهور نقش اساسی دارد.

تولیت مسجد مقدس جمکران نیز در این مراسم، اظهار کرد: یکی از نعمت‌های بزرگ خدا این است که بعد از گذشت بیش از یکهزار و یکصدسال در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که سایه نایب امام زمان(عج) بر روی سر مردم است.

حجت الاسلام محمدحسن رحیمیان ادامه داد: درطول تاریخ معاصر تا صدراسلام درهیچ کجای کره زمین نیروهای نظامی یک کشور تحت فرمان مستقیم نایب امام زمان(عج) نبوده‌اند و این مساله بسیار حائز اهمیت است.

وی خاطرنشان کرد: باید از خداوند متعال بخواهیم تا افتخار سربازی و تجدید بیعت و میثاق با امام زمان(عج) را بصورت استوار ادامه بدهیم.

حضور مسئولین و اعضای جمعیت هلال احمر استان قم در صبحگاه مشترک «عهد سربازی» و تجدید پیمان با حضرت ولی عصر(عج)

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید