خطر موج ششم‌ ویروس کرونا در کمین شهروندان سرپل‌ذهابی است

دکتر «محسن‌ مرادی» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اکنون برنامه واکسیناسیون کرونا برای تمام گروه های سنی بالای ۱۲ سال در شهرستان انجام می شود و عموم مردم می توانند برای تزریق واکسن به مراکز واکسیناسیون شهرستان مراجعه کنند.

وی اظهار داشت: تاکنون ۷۰ درصد از جمعیت شهرستان علیه ویروس کرونا واکسینه شده اند و این جمعیت قابل قبولی است اما انتظار می‌رود با توجه به گزارشات رسیده در مورد موج ششم کرونا، همه همشهریان هرچه سریعتر برای واکسینه شدن اقدام کنند.

معاون شبکه بهداشت و درمان سرپل ذهاب گفت: هم اکنون این شعار که "همین امروز برای واکسینه شدن اقدام کنیم" یک حرف درست و منطقی است از این رو از همه همشهریان به خصوص جمعیت دانش آموزی خواهش می کنم هرچه سریعتر برای واکسیناسیون اقدام کنند.

دکتر مرادی ادامه داد: انتظار ما این است تا پایان هفته جاری با همکاری گروه های مختلف مردم جمعیت افراد واکسینه شده را به ۹۰ درصد برسانیم.

وی اضافه کرد: از همشهریان انتظار می رود با توجه به وضعیت قرمز این شهرستان ضمن مراجعه برای تزریق واکسن، همچنان از ماسک استفاده کنند و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله اجتماعی از حضور در تجمعات خودداری کنند.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت دارد.

براساس رنگ بندی جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شهرستان‌های پاوه، جوانرود و سرپل ذهاب همچنان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

براساس این گزارش، شهرستان‌ های کرمانشاه، هرسین، سنقروکلیایی، کنگاور، صحنه، اسلام آبادغرب و روانسر در وضعیت نارنجی و شهرستان های قصرشیرین، ثلاث باباجانی، گیلانغرب و دالاهو نیز در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید