کد خبر: 355312
۰
۰
نسخه چاپی

تفکر نژادپرست صهیونیستی خطری جدی برای مسلمانان است

به گزارش قم پرس بوعبدالله بوغلام الله رئیس مجلس اعلای اسلامی الجزایر، در مراسم افتتاحیه سی و پنجمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی که صبح امروز سه شنبه ۲۷ مهر ماه به صورت مجازی در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، اظهار داشت: امت اسلامی امروزه نیازمند بیداری است.

رئیس مجلس اعلای اسلامی الجزایر با تاکید بر اینکه امت اسلامی باید از معنویات، توانمندی‌ها، منابع اقتصادی و جغرافیایی خود اطلاعات و آگاهی‌های کافی داشته باشند، ادامه داد: این بیداری و آگاهی‌ها تنها با پیشرفت علمی و در سایه رهبری پیامبر اکرم (ص) محقق می‌شود.

بوغلام الله تفکر صهیونیستی نژادپرستانه خطری جدی برای مسلمانان دانست و گفت: این تفکر بر جامعه مسیحیت سایه افکنده است از این رو مسیحیان اعتقاد دارند که یهودیان از خون مسیحیت هستند و این باعث شده که یک سری مذاهب مسیحی گرایش یهودی داشته باشند.

وی با بیان اینکه ترامپ درصدد بود بین اسرائیل و مسلمانان ارتباط نزدیکی ایجاد کند از این رو سفارت خود را از تل‌آویو به قدس اشغالی انتقال داد، گفت: برای همین همکاری و دوستی بین کشورهای اسلامی و رژیم نژادپرست صهیونیستی تحسین و همکاری بین کشورهای اسلامی از جمله رابطه الجزایر با ایران زشت و قبیح شمرده می‌شود؛ بر این اساس آمریکا درصدد آن است که اسلام را صهیونیستی کند.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید