کد خبر: 355389
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

منچسترسیتی کلاب بروژ را به توپ بست؛ اسپورتینگ بشیکتاش را ۴تایی کرد

منچسترسیتی کلاب بروژ را به توپ بست؛ اسپورتینگ بشیکتاش را ۴تایی کرد

به گزارش ایرنا، شاگردان «پپ گواردیولا» در ورزشگاه «یان بریدل» شهر بروژ تیم اول این شهر را با نتیجه چشم گیر پنج بر یک شکست داده و سه امتیاز ارزشمند این دیدار خارج از خانه را کسب کردند.

«ژائو کانسلو» در دقیقه ۳۰، «ریاض محرز» در دقیقه ۴۳ از روی نقطه پنالتی و دقیقه ۸۴ در جریان بازی، «کایل واکر» در دقیقه ۵۳ و «کول پالمر» در دقیقه ۶۷، پنج گل آبی آسمانی ها را در این دیدار به ثمر رساندند.

تنها گل بروژ را نیز «هانس وانکن» در دقیقه ۸۱ درون دروازه سیتیزن ها جای داد.

شاگردان گواردیولا با کسب این پیروزی درخشان ۶ امتیازی شده و به طور موقت در صدر جدول رده بندی گروه A رقابت های لیگ قهرمانان اروپا جای گرفتند.

کلوب بروژ نیز با ۴ امتیاز به رده سوم جدول رده بندی این گروه سقوط کرد.

سیتیزن ها از همان دقایق ابتدایی شروع این دیدار، مالکیت توپ و میدان را در اختیار گرفته و حملات گسترده خود به روی دروازه میزبان را آغاز کردند.

اصرار و تکرار آنان به فشار بر مدافعان حریف هر چند در دقایق ابتدایی بی نتیجه بود اما سرانجام سد مستحکم دفاعی مدافعان میزبان را شکست و به گل رسیدند.

گل اول آبی آسمانی ها را کانسلو به ثمر رساند. او که برای فرار از پشت مدافعان میانی حریف خود را آماده کرده بود توپ ارسالی «فیل فودن» را به خوبی کنترل و آن را به زیبایی از میان پاهای «سایمون مینوله» سنگربان کلاب بروژ به قعر دروازه فرستاد.

منچسترسیتی کلاب بروژ را به توپ بست؛ اسپورتینگ بشیکتاش را ۴تایی کرد

تداوم این فشار سخت، باعث شد در دقیقه ۴۳ مدافعان بروژ با خطا مهاجمان سیتی را در محوطه جریمه با خطا متوقف کنند. به دنبال آن داور به سود آبی آسمانی ها پنالتی گرفت و محرز آن را گل کرد.

نیمه دوم هم شاگردان گواردیولا روند مطلوب نیمه نخست را ادامه داده ودر دقیقه ۵۳ گل سوم را درون دروازه حریف جای دادند.

پپ به آنچه که می خواست رسیده بود در ادامه دست به تغییراتی در ترکیب تیمش زد و به بازیکنانی که در این لیگ کمتر از آنان استفاده می کند، فرصت بازی داد.

منچسترسیتی کلاب بروژ را به توپ بست؛ اسپورتینگ بشیکتاش را ۴تایی کرد

گل چهارم سیتی را پالمر در دقیقه ۶۷ با همکاری «رحیم استرلینگ» در حالی به ثمر رساند که هر دو دقایقی قبل از آن به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شده بودند.

در ادامه حملات سیتیزن ها ادامه یافت اما با بداقبالی توپ های آنان تبدیل به گل نشد تا اینکه در دقیقه ۸۱ و به دنبال تغییراتی که در تیم بلژیکی ایجاد شد آنان یکی از گل ها را جبران کردند.

این گل را «هانس وانکن» درون دروازه «ادرسون» دروازه‌بان ملی پوش برزیلی سیتی جای داد. البته خوشحالی میزبان و هوادارانش چندان هم دوام نداشت و در دقیقه ۸۴ یک بار دیگر دروازه آنان با گلزنی محرز باز شد و اختلاف افزایش یافت. این درحالی بود که در دقایق باقی مانده اتفاق خاصی نیافتاد و با سوت داور سیتیزن ها با خوشحالی زمین را ترک گفتند.

پاری سن ژرمن تا دقایقی بعد در دیگر دیدار این گروه با لایپزیش مصاف می کند.

اسپورتینگ لیسبون چهار بشیکتاش یک

در دیگر دیدار همزمان تیم اسپورتینگ لیسبون با نتیجه قابل توجه ۴ بر یک بشیکتاش را در استانبول شکست داد.

این دیدار از گروه C برگزار شد و در دیگر دیدار گروه سوم، امشب آژاکس و دورتموند با یکدیگر رو به رو خواهند شد.

آژاکس، دورتموند، اسپورتینگ و بشیکتاش به ترتیب عناوین اول تا چهارم جدول رده بندی این گروه را در اختیار خود دارند.

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس