کد خبر: 355412
۰
۰
نسخه چاپی

توسعه بوستان‌های تخصصی بانوان در شهر قم

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: مدیریت شهری افزایش فضاهای تخصصی و ویژه بانوان را به طور جد پیگیری کرده و ایجاد بوستان‌های بانوان جزو اولویت‌های مدیریت شهری بوده است.

توسعه بوستان‌های تخصصی بانوان در شهر قم

به گزارش واحد خبر سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به توسعه بوستان‌های تخصصی بانوان در سطح شهر اظهار کرد: یکی از رویکردهای مدیریت شهری در طی سال‌های گذشته توسعه فضای سبز و اماکن تفریحی مخصوص بانوان بوده و از همان ابتدا سیاست‌های کاری مشخص‌شده و برای مناطق مختلف وظایف تعیین‌شده و برنامه‌ریزی لازم صورت گرفت.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در شهر قم شاهد توسعه فضاهای اختصاصی بانوان هستیم و بسیاری از مناطق دارای بوستان بانوان شده یا بوستان بانوان در حال احداث است گفت: بوستان بانوان در منطقه یک در حال طی مراحل پایانی خود است و به‌زودی برای بهره‌برداری تقدیم شهروندان می‌شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با تأکید بر پیگیری‌های مکرر برای تأمین فضای مناسب ایجاد بوستان بانوان در منطقه دو تصریح کرد: به دلایل مختلف، هنوز در این منطقه فضای با شرایط مطلوب تأمین نشده است؛ در منطقه سه نیز بوستان ارغوان همچنان به‌عنوان بوستان بانوان به شهروندان خدمت‌رسانی می‌کند.

وی یکی از بوستان‌های بانوان شاخص شهر را بوستان نرگس در منطقه چهار ذکر کرد و افزود: این بوستان از سال‌های گذشته ایجادشده و طی سال‌های گذشته امکانات آن توسعه‌یافته است؛ در منطقه پنج نیز یک قطعه باغ در محدوده بلوار شهید کبیری در حال تملک است تا عملیات احداث فضای سبز و تبدیل آن به بوستان بانوان انجام شود.

جوادیان با بیان اینکه در منطقه ۶ دو بوستان بانوان وجود دارد گفت: در محدوده منطقه هفت نیز بخشی از بوستان نجمه برای استفاده بانوان آماده‌سازی شده و در حال خدمات‌رسانی است.

وی اضافه کرد: در محدوده شهرداری منطقه هشت نیز بوستان پروانه به بهره‌برداری رسیده و بانوان این منطقه از آن استفاده می‌کنند.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم خاطرنشان کرد: مدیریت شهری به دنبال افزایش فضاهای تخصصی و ویژه بانوان را به طور جد پیگیری کرده و ایجاد بوستان‌های بانوان جزو اولویت‌های مدیریت شهری بوده است.**

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید