کد خبر: 355585
۰
۰
نسخه چاپی

در نامه‌ای به رییس جمهوری عنوان شد؛

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از جمعیت هلال احمر، در متن نامه یکصد نماینده مجلس به حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید ابراهیم رئیسی آمده است:‌ احتراما ضمن آرزوی توفیق و بهروزی روزافزون حضرتعالی و دولت محترم در مسیر اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خدمت به مردم عزتمند کشورمان به استحضار می رساند روند مثبت واردات واکسن کووید۱۹ از ابتدای سال جاری و با روی کار آمدن دولت مردمی سیزدهم شتاب فزاینده ای پیدا کرده که اثرات مثبت آن در کاهش قابل توجه آمار بستری و مرگ و میر بیماران کرونایی نمود یافته است و انتظار می رود با تداوم روند فعلی اقدامات جهادی دولت جدید، انشالله به زودی شاهد کنترل کامل اپیدمی خواهیم بود.

در ادامه این نامه ضمن اشاره به تلاش های جمعیت هلال احمر در واردات واکسن، به ارائه آمار هم پرداخته و تصریح شده است: اینجانبان ضمن ابراز مراتبی تقدیر و تشکر از تمام خادمینی که طی مدت دو ساله اخیر در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا مشارکت داشته اند، به استحضار می رساند، جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک نهاد مردمی و عصاره ای از ارزش های والای جامعه دینی و معنوی میهمان ایران از ابتدای شیوع اپیدمی حضوری فعال در عرصه های مختلف اعم از آموزش های همگانی تهیه و توزیع داروهای خاص در شرایط تروریسم اقتصادی، دریافت کمک های بین المللی، برگزاری پویش های بزرگ ملی و ... داشته است. اخیرا و با روی کار آمدن دولت جهادی سیزدهم و با عنایت به حمایت های بی دریغ حضرتعالی و تسهیل روند واردات واکسن از سوی مجموعه دولت جمعیت هلال احمر، موفق به واردات بیش از ۵۳ میلیون دز واکسن از مبادی مورد تایید نهادهای ذیربط شده است و تا آبان ماه سال جاری ۴۰ میلیون دز دیگر نیز وارد خواهد کرد و مقرر است تمامی محموله های واکسن وارداتی کما فی سابق در اختیار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار گیرد.

نمایندگان در این نامه افزودند: بدون شک تحقق اهداف فوق در شرایطی که مردم و مهین عزیزمان تحت شدیدترین تحریم های شیطانی آمریکا، صهیونیست ها و سایر عواملشان قرار دارد، جز در سایه عنایت پروردگار متعال، رهبری داهیانه مقام عظمای ولایت و دستورات قاطعانه حضرتعالی از ابتدای دولت سیزدهم ممکن نبود. در این بین مدیریت جهادی رئیس جمعیت هلال احمر کشور و همکاران ایشان در این نهاد مردمی که در خاموشی و به دور از هرگونه حاشیه در تامین ده ها میلیون دوز واکسن کرونا وظیفه و تکلیف خود را به نحو شایسته به انجام رسانیده اند، قابل تقدیر است.

نمایندگان در این نامه با تاکید بر ویژگی های اخلاقی مجموعه هلال احمر و روحیه جهادی آنان، تشریح کردند: روحیه جهادی مجموعه مدیران و کارکنان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران طی این مدت درکنار هم افزایی و مشارکت سایر دستگاه ها و سازمان‌های مرتبط به ویژه نهادهای امنیتی و اطلاعاتی، اقدامی ماندگار و قابل تحسین در کنترل ویروس عالم گیر کرونا بوده است. لذا با عنایت به مراتب فوق، ضمن تقدیر و تشکر وافر از اهتمام و پیگیری های شبانه روزی حضرتعالی، خواهشمند است اقدامات جهادی جمعیت هلال احمر در مسیر مبارزه با ویروس عالم گیر کرونا، که بازتاب مناسبی نیز در سطح داخلی و بین المللی داشته، مورد عنایت ویژه جنابعالی قرار گیرد.

در ادامه این نامه آمده است: بدون شک، توجه و عنایت ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران به اقدامات این جمعیت، در تقویت و ایجاد روحیه مضاعف جهادی و خداپسندانه در خدمت بی دریغ مجموعه کارکنان جمعیت هلال احمر به میهن اسلامی مان نقشی بی بدیل خواهد داشت که موجب سپاس و امتنان است.

به گزارش ایرنا، جمعیت هلال احمر یکی از ارگان های پیشرو در تامین واکسن کرونا بوده و طی چند ماه گذشته سی ویک محموله واکسن وارد کشور کرده است.

سی ویکمین محموله واکسن کرونا تهیه شده از سوی جمعیت هلال‌احمر حاوی ۶ میلیون دُز واکسن، بامداد سه‌شنبه چهارم مهر ماه در فرودگاه امام خمینی(ره) به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تحویل داده شد.

با ورود این محموله، جمعیت هلال احمر از اردیبهشت سال جاری تاکنون ۱۰۰ میلیون و ۳۹۰ هزار دُز واکسن به کشور وارد کرده است.

1071

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید