کد خبر: 355645
۰
۰
نسخه چاپی

۲۱۸.۲ میلیارد تومان درسفر رئیس جمهوری به شیلات بوشهر اختصاص یافت

به گزارش ایرنا، علی بازدار روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: از این مبلغ ۲۵ میلیارد تومان برای احداث شبکه موقت انتقال برق و شبکه داخلی شهرک شیلاتی رودشور شمالی، ۴۰ میلیارد تومان برای تکمیل بندر صیادی خورخان، سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای تکمیل لایروبی اسکله صیادی بندر لاور ساحلی اختصاص یافته است.

وی اختصاص ۱۰ میلیارد تومان برای لایروبی بندر صیادی نخل تقی و ۱۴۰ میلیارد تومان برای تامین شبکه برق مزارع پرورش میگو (احداث پست برق مزارع) را از جمله دیگر مصوبه‌های سفر دولت به استان بوشهر عنوان کرد که باید در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ تامین و اجرا شود.

بازدار اضافه کرد: همچنین واگذاری بندر صیادی جفره به سرمایه‌گذار بخش خصوصی با دادن مشوق‌های مالی مناسب که ۱۵۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری را در پی دارد از دیگر مصوبه‌های این سفر در بخش شیلات است.

وی حجم سرمایه‌گذاری درحوزه شیلات به قیمت جاری را بیش از چهار هزار میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: بازده مناسب سرمایه گذاری در شیلات موجب شده تا به ازای هر واحد سرمایه گذاری دولتی، چهار واحد سرمایه‌گذاری خصوصی شکل گیرد و ماهیت پروژه‌های تصویب شده نیز نشان از تدوام همین روند دارد.

مدیرکل شیلات استان بوشهر گفت: پیش بینی می‌شود با بهره‌برداری از این پروژه‌ها ظرفیت تولید آبزیان در استان بوشهر بیش از ۲۰ هزارتن افزایش یابد.

رئیس جمهوری به همراه اعضای هیات دولت، در قالب ششمین سفر استانی دولت سیزدهم صبح روز جمعه ۱۶ مهرماه سال جاری به استان بوشهر استان بوشهر سفر کردند.

در این سفر هیات دولت سیزدهم ۱۱۱ طرح و توافقنامه برای محرومیت زدایی، توسعه زیرساختی و رونق اقتصادی استان بوشهر تصویب کرد که باعث امیدواری مردم این استان شده است.

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید