کد خبر: 355686
۰
۰
نسخه چاپی

برگزاری رویداد ایده پردازی و هم‌اندیشی با موضوع پیشگیری از زباله‌گردی

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم از برگزاری رویداد ایده پردازی‌ و هم‌اندیشی بررسی چالش‌ها و راهکارهای پیشگیری از زباله‌گردی خبر داد.

به گزارش قم پرس:واحد خبرسازمان مدیریت پسماند شهرداری قم، سید عبدالله میر ابراهیمی با اعلام این خبر گفت: بررسی مشکلات زباله‌گردی در شهر قم از دیدگاه‌های مختلف حقیقی و حقوقی با مشارکت شهروندان، دستگاه‌های اجرایی، صاحب‌نظران و اساتید دانشگاهی از اهداف برگزاری این رویداد است.

وی ادامه داد: این رویداد با بررسی نظرات، دیدگاه‌ها و ایده پردازی‌ها در جهت دستیابی به راهکارهای مناسب برای مدیریت معضل زباله‌گردی برگزار خواهد شد.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم خاطرنشان کرد: زباله‌گردی و کودکان، کار زباله‌گردی و بزهکاری‌های اجتماعی، زباله‌گردی و بهداشت محیط، زباله‌گردی و محیط‌زیست شهری، زباله‌گردی و فرهنگ شهروندی، زباله‌گردی و قوانین مرتبط، زباله‌گردی و رسانه و زباله‌گردی و معیشت از محورهای این رویداد است.

میر ابراهیمی با اشاره به مراحل اجرایی رویداد عنوان کرد: پس از اعلام فراخوان، ثبت‌نام و دعوت از متقاضیان جهت شرکت در این رویداد، نشست‌های آموزشی در قالب وبینار همراه با برگزاری پنل‌های تخصصی و هم‌اندیشی برگزار می‌شود و درنهایت ایده‌های ارائه‌شده موردبررسی و جمع‌بندی قرار خواهند گرفت و ایده‌های برتر انتخاب می‌شوند.

وی به مشارکت دستگاه‌های استان در برگزاری این رویداد اشاره کرد و افزود: علاوه بر شهرداری، شورای اسلامی شهر، مرکز آموزش علمی و کاربردی شهرداری و سازمان مدیریت پسماند، معاونت اجتماعی و فرهنگی استانداری، معاونت اجتماعی نیروی انتظامی، معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، مرکز نوآوری و خلاقیت اشراق، دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت استان قم، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، بهزیستی استان از دیگر دستگاه‌هایی هستند که در برگزاری این رویداد مشارکت خواهند داشت.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید