کد خبر: 355689
۰
۰
نسخه چاپی

دستور شهردار قم برای تشکیل دفاتر سرمایه‌گذاری در مناطق هشتگانه شهر قم

شهردار قم با تأکید بر لزوم جذب سرمایه‌گذاران بومی و تلاش برای جلب مشارکت بیشتر بخش خصوصی در توسعه شهر گفت: باید دفاتر سرمایه‌گذاری در مناطق تشکیل‌شده و کمیته‌ای جهت تسهیل این موضوع در مناطق فعال شود.

دستور شهردار قم برای تشکیل دفاتر سرمایه‌گذاری در مناطق هشتگانه شهر قم

به گزارش قم پرس: دکتر سید مرتضی سقائیان‌نژاد در جلسه شورای مدیران شهرداری قم،‌ با تأکید بر لزوم مشارکت بخش خصوصی در توسعه شهر اظهار داشت: برای حرکت به سمت توسعه پایدار و پویایی اقتصاد شهر باید زمینه‌های حضور فعال بخش خصوصی را فراهم کنیم.

وی مهم‌ترین هدف از تشکیل و فعال شدن دفاتر سرمایه‌گذاری در مناطق شهری را احیا و تقویت حوزه سرمایه‌گذاری دانست و تأکید کرد: شهر قم دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌هایی است که باید در جهت توسعه شهر از آن استفاده کرده و بخش خصوصی می‌تواند این ظرفیت‌ها را پویا کند.

شهردار قم با ابلاغ دستور تشکیل کمیته سرمایه‌گذاری در مناطق تصریح کرد: این کمیته باید با ریاست مدیران مناطق تشکیل‌شده و با برگزاری جلسات مستمر تسهیلات لازم را در اختیار سرمایه‌گذاران قرار دهد.

وی با دعوت از سرمایه‌گذاران برای مشارکت در توسعه شهر خاطرنشان کرد: باید با ظرفیت سنجی دقیق، بستر و زمینه حضور بخش خصوصی را در توسعه پایدار شهر فراهم کنیم و این وظیفه امروز بر دوش مدیران مناطق هشتگانه است.

دکتر سقائیان‌نژاد در پایان با تأکید بر فعال شدن دفاتر سرمایه‌گذاری در کمترین زمان ابراز کرد: باید جلسات کمیته سرمایه‌گذاری به‌صورت منظم و مستمر در مناطق برگزارشده و ظرفیت سنجی برای سرمایه‌گذاری در اولویت برنامه‌های مدیران قرار گیرد.****

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید