کد خبر: 357171
۰
۰
نسخه چاپی

مشکلات منطقه کالپوش سمنان با حضور معاون توسعه روستایی بررسی شد

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، مسائل و مشکلات منطقه حسین‌آباد کالپوش سمنان در جلسه‌ای با حضور سید امیر حسین مدنی، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری بررسی شد.

در این جلسه علی اصغرخانی نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان، فرماندار شهرستان میامی، مدیران کل نوسازی مدارس و بنیاد مسکن استان سمنان، معاون شرکت آبفای کشور و معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ضمن ارائه وضعیت روستای حسین آباد کالپوش با بیان مشکلات ناشی از رانش زمین در این روستا، پیشنهاداتی برای حل این مشکلات ارائه کردند.

نمایندگان دستگاه‌های ذیربط در مباحث کارشناسی درباره نحوه انتقال خانوارهای آسیب‌دیده از رانش زمین در روستای حسین آباد کالپوش به سایت جدید، به موارد گوناگونی چون نحوه ساخت، راه اندازی، آب، فاضلاب و سایر انشعابات و همچنین چگونگی مساعدت به اهالی در جهت جابجایی پرداختند.

مدنی در این جلسه معاون برنامه‌ریزی و امور زیربنایی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری را مامور کرد تا راهکارهای پیشنهادی را در قالب مصوبه جلسه آماده کند و این مصوبه برای اقدامات بعدی به رییس جمهوری ارسال شود.

منطقه کالپوش از بخش‌های محروم شهرستان میامی استان سمنان است که در پی بارندگی در زمستان سال ۹۷ و رانش زمین در این منطقه آسیب‌های جدی به این بخش وارد شد.

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید