کد خبر: 357368
۰
۰
نسخه چاپی

مشارکت شهرداری قم برای معرفی کتاب فاخر تنها گریه کن

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از اطلاع‌رسانی پویش کشوری کتاب‌خوانی و تبلیغات شهری کتاب "تنها گریه کن" روایت زندگی اشرف سادات منتظری، مادر شهید محمد معماریان خبر داد.

مشارکت شهرداری قم برای معرفی کتاب فاخر تنها گریه کن

به گزارش قم پرس:به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی، مراسم «یازدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت» به همراه انتشار تقریظ رهبر انقلاب اسلامی بر کتاب «تنها گریه کن» در جمع محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت‌الاسلام شکری نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، مختار پور دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، احمدوند معاون فرهنگی و هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ایمان عطارزاده معاون هماهنگ کننده دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، اکرم اسلامی نویسنده کتاب تنها گریه کن، اشرف سادات منتظری مادر شهید محمد معماریان و همچنین خانواده شهدا و دیگر مسئولین کشوری و با حضور نمایندگانی از شورای اسلامی شهر و شهرداری قم و به همت دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری رونمایی شد.

مهدی کلانترزاده در حاشیه این رویداد فرهنگی از همکاری و مشارکت شهرداری قم در معرفی این کتاب ارزشمند خبر داد و افزود: به‌واسطه وظایف شهرداری قم در حوزه فرهنگی و به‌ویژه در موضوع ایثار و شهادت، بخشی از ظرفیت‌های اطلاع‌رسانی شهرداری قم در تبلیغات شهری به معرفی این کتاب و پویش کشوری کتاب‌خوانی با مشارکت انتشارات حماسه یاران اختصاص یافت.

کتاب «تنها گریه کن»، شامل روایت زندگی اشرف سادات منتظری، مادر شهید محمد معماریان در دوران مبارزات انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و پس‌ازآن است که به قلم اکرم اسلامی تدوین و توسط انتشارات حماسه یاران منتشرشده است.

خرید این کتاب به سه روش «خرید اینترنتی» از سایت انتشارات www.hamasehyaran.ir، خرید پیامکی با ارسال عدد ۳ به سامانه۳۰۰۰۱۹۱۷۱۷ و خرید از کتاب‌فروشی‌های معتبر امکان‌پذیر است

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید