کد خبر: 357373
۰
۰
نسخه چاپی

فراخوان شرکت در مسابقه کتابخوانی از سوی سازمان بسیج ورزش استان قم منتشر شد

خبرنگار:سارا پشوتن فرد

فراخوان شرکت در مسابقه کتابخوانی از سوی سازمان بسیج ورزش استان قم منتشر شد

به گزارش پایگاه خبری قم پرس، سرهنگ علی بهلولی،رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان قم اظهار کرد:به مناسبت هفته بسیج و نیز با هدف آشنایی بیشتر ورزشکاران عزیز و همراهان این عزیزان اقدام به برگزاری مسابقه کتابخوانی با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که توسط مقام معظم رهبری منتشر شده است،ویژه جامعه ورزشی قم کرده است.

سرهنگ بهلولی گفت:سازمان بسیج ورزشکاران در راستای رسالت فرهنگی خود،برنامه های متنوع بسیاری را در راستای فرهنگسازی در جامعه ورزش طی یک سال گذشته انجام داده است که در هفته بسیج ویژه برنامه هایی را نیز در حال برگزاری دارد.

او ادامه داد:مسابقه کتابخوانی ویژه هفته بسیج با محوریت بیانیه گام دوم از امروز آغاز شده است و تمام ورزشکاران و ورزش دوستان می توانند در این رویداد شرکت کنند،منبع این مسابقه کتاب خوانی ،بیانیه گام دوم انقلاب است که علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به (09365193658) در فضای مجازی فایل کتاب را به صورت پی دی اف دریافت و در این مسابقه فرهنگی شرکت کنند.


مسئول سامان بسیج ورزشکاران استان قم اعلام کرد: علاقه مندان از ابتدای آذرماه میتوانند با دریافت سوال و کتاب الکترونیکی در این مسابقه فرهنگی و انقلابی شرکت کنند.


سرهنگ بهلولی در پایان با بیان این که اجرای برنامه‌های فرهنگی از جمله کتابخوانی ویژه جامعه ورزشی در جهت منویات مقام معظم رهبری و آشنایی با شهدای گرانقدر حتما ادامه دار خواهد بود،گفت:ورزشکاران در عرصه‌های مختلف باید در جامعه الگویی برای تمام اقشار باشند و منش پهلوانی را در سطح جامعه گسترش بدهند

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید