کد خبر: 357405
۰
۰
نسخه چاپی

برنامه‌ریزی برای تحقق سرانه ۲۵ مترمربعی فضای سبز تا سال ۱۴۰۴ در شهر قم

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از برنامه‌ریزی این سازمان برای تحقق سرانه 25 مترمربعی در سال 1404 خبر داد.

برنامه‌ریزی برای تحقق سرانه ۲۵ مترمربعی فضای سبز تا سال ۱۴۰۴ در شهر قم

به گزارش قم پرس: واحد خبر سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم، پیام جوادیان با تأکید بر اینکه بر اساس مطالعات وضعیت فعلی و پروسه رشد جمعیت، قم نیاز به ۲۵ مترمربع سرانه فضای سبز دارد اظهار کرد: این هدف‌گذاری در برنامه قم ۱۴۰۴ دیده‌شده و شهرداری تلاش دارد در این افق به این برنامه دست پیدا کند.

وی با تأکید بر اینکه تلاش داریم تا سال ۱۴۰۴ به سرانه ۲۵ مترمربعی به ازای هر شهروند قمی برسیم افزود: در همین راستا هدف‌گذاری خوبی صورت گرفته و سازمان پارک‌ها به‌طور مستمر درحال‌توسعه فضای سبز جنگلی و شهری در زمین‌های مناسب اختصاص‌یافته و پیگیری اختصاص زمین برای این امر است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه زمین و آب جزو چالش‌های توسعه فضای سبز در شهر قم هستند تصریح کرد: به همین منظور پیگیری‌هایی برای رفع این مشکل صورت گرفته که از آن جمله تخصیص پساب و تأمین زمین‌های حاشیه شهر است.

وی ابراز کرد: از سال ۹۴ به‌صورت ویژه توسعه سرانه فضای سبز شهری در قم در دستور کار شهرداری قم قرار گرفته و توانسته‌ایم با افزایش منابع مالی و همت مدیران شهری سرانه فضای سبز را از حدود ۱۴ مترمربع به بیش از ۲۰ مترمربع برسانیم.***

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید