کد خبر: 357545
۰
۰
نسخه چاپی

خون شهید فخری‌زاده روح تازه‌ای به انقلاب بخشید

حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی پنجشنبه شب در مراسم اولین سالگرد شهادت شهید فخری زاده در قم گفت: دشمنان ما تصور می کنند با ترور مجاهدان انقلاب، جان آنها را می گیرند، اما این شهیدان والامقام پس از شهادت، جان تازه ای به اسلام و انقلاب می بخشند.

وی فرهنگ بسیجی را برگرفته از نهضت عاشورای حسینی دانست و گفت: بسیجیان ما برای آنکه اسلام و انقلاب کوچکترین خدشه ای نبیند، از جان خود می گذرند و هرچه انسان علم و معرفتش افزوده می شود، این فرهنگ در او بالنده تر و بالاتر می رود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران داشتن روحیه ایثار و جهاد و شهادت را موجب عزت و عظمت او در نزد پروردگار متعال دانست و گفت: بسیجی واقعی همچون شهید فخری زاده، شهادت را برای خود نعمت می داند و در برابر آن شکرگذار خداوند است.

وی با بیان اینکه همه ما باید میزان بهره مندی خود از حیات طیبه انقلاب اسلامی را بدانیم، خاطرنشان کرد: مشکلات معیشتی در جامعه وجود دارد و مردم حق دارند که از مسؤولان مطالبه کنند، اما نباید فراموش کنیم که انقلاب اسلامی به دنبال زنده کردن و حیات ابدی انسان است.

حاجی صادقی همه زمان ها و مکان ها را میدان ابتلاء و امتحان الهی عنوان کرد و افزود: مبارزه میان جبهه حق و باطل همیشه وجود دارد و این ما هستیم که باید نشان دهیم که در هر برهه ای در جبهه یزیدیان یا جبهه حسینی قرار گرفته ایم.

وی با بیان اینکه نباید کسی تصور کند که بسیج فقط یک حرکت احساسی است، اظهار داشت: فرهنگ بسیجی مبتنی بر قویترین استدلال ها و انتخاب هاست و هرچه می گذرد، نیاز ما در مقابله با جبهه کفر و استکبار، به ایمان و اعتقاد راسخ افزوده می شود.

برطرف شدن مشکلات اقتصادی و اجتماعی مستلزم گسترش فرهنگ بسیجی است

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در بخش دیگری از سخنان خود، برطرف شدن مشکلات اقتصادی و اجتماعی در جامعه را مستلزم گسترش فرهنگ بسیجی در کشور دانست و گفت: بسیجی واقعی، خدمت مؤمنانه و رفع نیازهای مردم را مهمترین کار و یک اصل اساسی می داند.

وی خاطرنشان کرد: ساخت و پیشرفت جامعه، حل مشکلات اقتصادی و ریشه کن شدن فساد در جامعه، در گرو فرهنگ بسیجی است و امروز مدیران و مسؤولان کشورمان باید دارای فرهنگ جهادی و بسیجی باشند تا وضعیت جامعه در حوزه های مختلف بهبود یابد.

حاجی صادقی در پایان با بیان اینکه دولت جدید دارای فرهنگ بسیجی است و باید هرچه بیشتر میدان را برای خدمتگزاری جوانان جهادی و ولایتمدار باز کند، تصریح کرد: بدون تردید با تکیه بر علم و ایمان و تلاش و مجاهدت شبانه روزی، نصرت الهی نیز نصیب ما خواهد شد.

مراسم بزرگداشت و اولین سالگرد شهادت دانشمند هسته ای و دفاعی کشور شهید محسن فخری زاده با حضور جمعی از علما و فضلای حوزه های علمیه، فرماندهان نظامی، مسؤولان استانی، خانواده این شهید والامقام و اقشار مختلف مردم در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد.

شهید محسن فخری زاده در تاریخ ۷ آذر ۱۳۹۹ در منطقه آبسرد دماوند در یک عملیات تروریستی از سوی دشمنان انقلاب اسلامی به درجه رفیع شهادت نائل آمد./

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید