کد خبر: 357664
۰
۰
نسخه چاپی
مدیرکل اوقاف قم خبر داد

پیگیری طرح جامع حرم امامزاده موسی مبرقع(ع) در در سفر استانی رئیس جمهور

مدیرکل اوقاف استان قم گفت: در سفر استانی رئیس جمهور به قم، پیگیر طرح جامع حرم امامزاده موسی مبرقع(ع) خواهیم بود و پیشنهاد تخصیص اعتبار ویژه را ارائه می‌دهیم.

پیگیری طرح جامع حرم امامزاده موسی مبرقع(ع) در در سفر استانی رئیس جمهور

به گزارش قم پرس: عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری پیش از ظهر امروز در آیین غبارروبی آستان مقدس امامزاده موسی مبرقع(ع) که به مناسبت سالروز رحلت این امامزاده واجب التعظیم برگزار شد اظهار کرد: امیدواریم در دولت جدید، گره پروژه عمرانی مجموعه امامزاده موسی مبرقع(ع) باز شود، البته در سفر استانی رئیس جمهور که به زودی صورت می‌گیرد پیشنهاد منظور کردن اعتباری برای همین مسئله ارائه خواهد شد.
وی افزود: اداره کل اوقاف استان قم تا حد توان در این زمینه همکاری می‌کند و امیدواریم با همراهی همه دستگاه‌های ذیربط، شاهد برداشته شدن گام‌های مثبتی برای به سرانجام رسیدن طرح باشیم.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه شورای شهر هم برای حل و فصل مجموعه امامزاده موسی مبرقع(ع) و امامزادگان چهل اختران اعلام آمادگی کرده است گفت: لازم است با همتی جمعی و حرکتی جهادی، طرح مذکور را به سرانجام برسانیم.
وی ادامه داد: امامزاده موسی مبرقع(ع) از جمله چهره‌های شاخص تاریخ قم به شمار می‌روند که حرم مطهر ایشان همواره محل تکریم و ملجأ و پناهگاه شیعیان و همه مسلمانان بوده است.
اسکندری تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم در راستای اعتلای کلمة الله و اظهار ارادت به ساحت قدسی ائمه اطهار(ع) و امامزادگان، سهمی داشته باشیم.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با اشاره به برنامه‌های فرهنگی، قرآنی و اجتماعی اوقاف قم گفت: همه این برنامه‌ها در راستای تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی که مطالبه رهبر معظم انقلاب هم هست اجرایی می‌شوند.

پیگیری طرح جامع حرم امامزاده موسی مبرقع(ع) در در سفر استانی رئیس جمهور

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید