کد خبر: 357753
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

ملاحظه دربی را نداریم و محکم بازی می‌کنیم/ باشگاه بدقولی کرد

به گزارش قم پرس یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان گفت: شرایط جدول برای هر دو تیم بسیار حساس است و به هیچ عنوان دوست نداریم در بازی‌های خانگی امتیاز از دست بدهیم. بازی های خوبی را در ۶ دیدار قبلی از نفت دیده‌ایم. باید خیلی تمرکز خوبی داشته باشیم تا علاوه بر انجام یک دیدار خوب، سه امتیاز هم کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: دوست نداریم امتیاز از دست بدهیم. پس از بردن نفت آبادان از لحاظ روحی و روانی شرایط بهتری پیدا کردیم اما بدقولی باشگاه گریبانگیر بازیکنان شده است. با این وجود آماده مسابقه هستیم. باید با گردش توپ، بازی را مدیریت کنیم تا مثل مسابقه قبل، شناور، پرسرعت و منطقی بازی کنیم و از لایحه‌های دفاعی حریف رد شویم. با سرعت دادن و دادن پاس های سالم در زمین حریف می توانیم این کار را انجام بدهیم.

گل محمدی درباره پیش رو بودن دربی پایتخت و احتمال در نظر گرفتن ملاحظاتی برای دیدار هفته آینده با استقلال، گفت: قطعا اینطور نیست. با تمام قوا برابر نفت مسجدسلیمان قرار می‌گیریم. از بازیکنانم می خواهم خیلی محکم روی توپ و مقابل حریف بازی کنند.

وی تاکید کرد: این بازی دیداری نیست که به خاطر دربی بخواهیم شُل بازی کنیم و فکر کنیم بازی بعد مهم است. هر بازی مثل دربی سه امتیاز دارد و به فکر گرفتن امتیازات کامل برای دربی هستیم. کسی حق ندارد برای دربی مراقب کارت نگرفتن باشد. این کار غیر حرفه ای است و با تمام قوا و با تمام وجود برای کسب سه امتیاز تلاش خواهیم کرد.

گل محمدی درباره اینکه وضعیت این تیم مشابه با سال گذشته است، گفت: با مشکلات زیادی این فصل را شروع کردیم. به خاطر تاثیر نتیجه بازی با الهلال و آن اتفاقی که برای پرواز افتاد، از نظر روحی شرایط خوبی نداشتیم. دو بازی نخست را هم که در لیگ برتر بردیم از نظر فنی راضی نبودم. سه بازی بعد نتیجه لازم کسب نکردیم.

وی افزود: هفته قبل توانستیم خودمان را پیدا کنیم. قرعه ما در پنج هفته ابتدایی سخت بود. نمی گویم بازی های بعد راحت است ولی نسبت به ادامه فصل کمی کار برایمان سخت بود. دوست داریم این ریتم را حفظ کنیم و می توانیم این کار را انجام بدهیم و همان تیم همیشگی باشیم که هم نتیجه بگیریم و هم بازی زیبایی انجام بدهیم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص وضعیت رضا اسدی و اینکه در بازی قبل کمال کامیابی نیا را به او ترجیح داد، تاکید کرد: رضا اسدی یک سال از بازی ها دور بود و در شرایط بازی نبود. در مسابقاتی هم که داشتیم، شرایط سختی را تحمل کرد. شاید هر بازیکنی جای رضا بود این اتفاق برایش رخ می داد. روی همه بازیکنان بخصوص نفرات جدید حساب باز کرده ایم و می توانند به ما کمک کنند.

گل محمدی درباره نارضایتی بازیکنان پرسپولیس از دریافت ۵ درصدی قراردادشان در آستانه بازی با نفت و استقلال گفت: شاید قبل از بازی جای این صحبت ها نباشد اما به صورت کلی یک چیزی می گویم. حق این بازیکنان این نوع برخورد نیست. اینها با تمام وجود از همه چیز گذشته اند تا تیم موفق و سربلند باشد. اینکه بعد از پنج قهرمانی این مشکلات وجود داشته باشد واقعا عجیب است و باید روی این مسئله تامل کرد. بازیکنان باید چه کار می کردند که نکردند؟ امیدوارم این مشکلات حل شود. این جمله آنقدر تکرار شده که کلیشه ای شده است. بازیکنان هم زندگی و خرج و مخارج دارند و درآمدشان فقط از فوتبال است.

وی خاطرنشان کرد: اینکه بعضی ها می گویند بازیکنان دنبال پور هستند، حربه ای برای کسانی شده است که این کار را توجیه می کنند. اینها نیاز به شرایط و امکانات خوب دارند. دو ماه است برای زمین تمرین نامه دادم و شفاهی گفتم ولی ترتیب اثر داده نشد. متاسفانه زمین تمرین مناسب نداریم و همین کیفیت به مسابقه می رود. بازیکن گرفته ایم ولی سه هفته است فقط تمرین می کند. پنجره بسته است. نه کارگزاری و نه اسپانسری. چرا فقط برای پرسپولیس این اتفاقات رخ می دهد؟

سرمربی پرسپولیس در خصوص عدم حمایت وزارت ورزش از این باشگاه یادآور شد: همه از مشکلات پرسپولیس خبر دارند؛ از مدیر و وزیر و خبرنگار و بازیکن تا هوادار همه می دانند مشکل چیست. باید اراده‌ای باشد تا این مشکلات حل شود. بازهم از این جمله استفاده می کنم: امیدوارم این مشکل حل شود.

سرمربی پرسپولیس درباره عدم استفاده از مهدی عبدی در ترکیب پرسپولیس و اینکه آیا با این مهاجم مشکلی دارد؟ یادآور شد: نه بابا؛ چه مشکلی؟ دنبال چه هستید؟ مهدی مثل پسر من و بچه با معرفت و خوبی است که از نظر فنی هم خوب است.

گل محمدی در خصوص انتخاب کوپال ناظمی برای بازی با نفت مسجد سلیمان تصریح کرد: همیشه از داوران حمایت کرده ام و الان هم حمایت می کنم. باید اجازه بدهیم داوران آرامش و فضای بهتری برای کار کردن داشته باشند. هیچ داوری دنبال این نیست که بخواهد حق و ناحق کند ولی در مجموع تصمیماتی که برای ما گرفته شده، اشتباهات به ضررمان بوده است. بازهم ذهنم را درگیر نکرده ام و باید بیشتر به داورانمان حمایت کنیم. امکانات داوران ضعیف است. امیدوارم شرایطی فراهم شود که در فضای بهتری تصمیم گیری کنند.

سرمربی پرسپولیس در پایان درباره اینکه منظورش از اینکه گفته بود در پرونده کالدرون خدا باعث و بانی اش را لعنت کند چه کسی است، به سئوال خبرنگاران پاسخ نداد و نشست را ترک کرد.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس