کد خبر: 357758
۰
۰
نسخه چاپی

برگزیدگان نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی بسیج کارکنان تامین اجتماعی قم معرفی شدند

نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان تامین اجتماعی قم همزمان با هفته گرامیداشت بسیج با شناخت و معرفی برترینها پایان یافت

برگزیدگان نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی بسیج کارکنان تامین اجتماعی قم معرفی شدند

به گزارش قم پرس:پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی قم، در آئین اختتامیه این جشنواره که با حضور جمعی از مسوولان و مدیران تامین اجتماعی کشور و استان قم برگزار شد نفرات برتر معرفی شدند.

در این دوره از رقابت ها بیش از 80 ورزشکار مرد و زن شاغل در رشته های دارت، فوتسال، والیبال، تنیس روی میز و کوهنوردی با هم به رقابت پرداختند.

این مسابقات با هدف گرامیداشت هفته بسیج و با شرکت ورزشکاران شاغل در اداره کل و شعب 4 گانه تامین اجتماعی استان قم در طی سه روز برگزار شد.

این دوره از مسابقات از سوم آذرماه آغاز و در پنجم آذر همزمان با روز بسیج به پایان رسید و برگزیدگان رشته های مختلف مشخص شدند.

بر اساس این گزارش در رشته تنیس روی میز مردان به ترتیب 'روح الله ملا محمدی'،' مهدی چمن زاده ' و 'محمد عابدی' نفرات اول تا سوم شدند.

در دارت مردان تیم متشکل از 'سید محسن سیدی'، 'حسین جعفری زاده' ، 'میثم جعفری صرمی ' و 'محمد حسین علوی نسب' به مقام نخست رسید.


در فوتسال مردان تیم ترکیبی شامل محمدرضا تقی لو، مصطفی عباسی، مصطفی رسولی، علی مخلص، محمد علی احمدی، محسن مهر افروز، علی اصغر فعلی و قادر محمدی عنوان نخست را کسب کرد.

در والیبال مردان تیم ترکیبی شامل محمد پاک نژاد ، روح اله ملامحمدی، مصطفی عباسی، احمد مقدم، مجید نصراللهی، سعید نیک پیام، علی اکبر هادی گل، علی صدیق و محمدرضا تقی لو قهرمان این دوره از مسابقات شد.

در رشته دارت بانوان تیم متشکل از اعظم بهرامی، زینب جعفری ، الهه محمدی زاده جایگاه نخست را به خود اختصاص دادند.

در رشته کوهنوردی نیز مهدی پژمان، محمود هجری پور، مجتبی میرزایی، ابراهیم حیدری، زهره ضیایی کیا و معصومه کریمی به عنوان نفرات برتر معرفی و تجلیل شدند.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید