کرونا به زندگی پنج نفر دیگر در کرمانشاه پایان داد

«مهدی محمدی» دوشنبه شب در گفت و گو با ایرنا افزود: در شبانه‌روز گذشته ۶۴ نفر شامل ۲۸ بیمار مثبت بستری و ۳۶ بیمار مثبت سرپایی مبتلا به کرونا در سطح استان شناسایی شدند که نسبت به روز قبل ۲۷ نفر بیشتر است.

وی اظهار داشت: هم‌اکنون ۲۴۰ بیمار کووید ۱۹ در مراکز درمانی این استان بستری هستند که نسبت به روز قبل ۱۰ نفر بیشتر است که از این تعداد، ۶۴ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده‌اند و حال هفت نفر آنها وخیم است.

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته ۷۶ نفر در مراکز درمانی استان با علایم کرونا بستری و ۶۴ نفر هم پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند.

محمدی ادامه داد: ۴۱ بیمار هم در شبانه روز گذشته در مراکز درمانی استان برای تزریق رمدسیویر بستری موقت شدند که در مقایسه با روز قبل تعداد آنها چهار نفر بیشتر است.

شهرستان‌های‌ استان کرمانشاه از وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی خارج شدند

براساس رنگ‌بندی جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، از ششم آذر ماه هیچ شهرستانی در استان با وضعیت قرمز و نارنجی وجود ندارد. بر این اساس، شهرستان‌های کرمانشاه، ‌هرسین، سنقروکلیایی، پاوه، اسلام آبادغرب، گیلانغرب، جوانرود، سرپل ذهاب، روانسر و صحنه در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

همچنین شهرستان‌های، قصرشیرین، کنگاور، ثلاث باباجانی و دالاهو براساس رنگ‌بندی جدید در وضعیت آبی قرار گرفته‌اند.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۳۵ شهرستان و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید