کد خبر: 357966
۰
۰
نسخه چاپی

فراخوان مسابقه بزرگ کتابخوانی چلچراغ نماز و خانوادهاعلام شد

به گزارش قم پرس ستاد اقامه نماز به منظور افزایش سرانه مطالعه در جامعه مسابقه بزرگ کتابخوانی نماز کتاب "چلچراغ نماز و خانواده" تألیف حجت الاسلام سید جواد بهشتی را برگزار می‌کند. حامد صالحی مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز کشور با اعلام این خبر گفت: کتاب و کتابخوانی یکی از ابزارهای رشد و تربیت انسان است.

صالحی در ادامه افزود: ستاد اقامه نماز به منظور افزایش سرانه مطالعه در جامعه و ارتقا سطح علم و آگاهی عمومی مردم نسبت به معارف و کارکردهای نماز، همه ساله می‌کوشد تا با معرفی و مطالعه کتب سودمند، زمینه ترویج و اشاعه فرهنگ نورانی نماز در جامعه از طریق کتابخوانی در جامعه گسترانده و فضای جامعه را با عطر نماز معطر و به نور نماز، منور گرداند.

مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز کشور گفت: منبع مسابقه بزرگ کتابخوانی نماز کتاب "چهلچراغ نماز و خانواده" تألیف حجت الاسلام سید جواد بهشتی است.

وی بیان داشت: از ویژگی‌های این کتاب می‌توان به نو و کاربردی بودن محتوا، قلم ساده و روان و دسته بندی موضوعات و محتوا اشاره نمود.

صالحی در خصوص زمان برگزاری مسابقه گفت: این مسابقه از ۱۵ آذر تا ۱۲ بهمن سال جاری به صورت سراسری در کلیه استان‌های کشور برگزار خواهد شد.گروه سنی ۱۵ سال و بالاتر می‌توانند در این مسابقه شرکت نمایند.

صالحی در خصوص مهلت شرکت در مسابقه گفت: مهلت تعیین شده جهت مطالعه کتاب ۴۲ روز، از تاریخ ۱ دی لغایت ۱۲ بهمن تعیین گردیده است.

وی تصریح کرد: علاقه مندان می‌توانند در دو قالب شرکت کننده آزاد یا کارکنان دستگاه‌های اجرایی در این رویداد فرهنگی به صورت مجازی شرکت نمایند. بدین منظور سامانه جامع برنامه‌های فرهنگی و آموزشی ستاد (محراب) به نشانی mehr.Namaz.ir در مدت تعیین شده برای شرکت کنندگان فعال خواهد بود.

مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز کشور در خصوص زمان نتایج گفت: نتایج مسابقه در تاریخ ۲۶ بهمن مصادف با میلاد با سعادت امام علی (علیه السلام ) از طریق پایگاه اطلاع رسانی ستاد اقامه نماز به نشانی namaz.ir و درگاه‌های دستگاه‌های اجرایی مشارکت کننده اعلام خواهد شد. از میان شرکت کنندگانی که به تمامی گزینه‌های مسابقه پاسخ صحیح داده اند به قید قرعه به ۱۱۰ نفر کارت هدیه ۲/۵۰۰/۰۰۰ ریال از سوی ستاد اقامه نماز تقدیم خواهد شد.

شرکت کنندگان می‌توانند کتاب مسابقه را به روش‌های زیر دریافت نمایند:

۱) نسخه فیزیکی کتاب با ۵۰% تخفیف به قیمت ۱۲۰/۰۰۰ ریال از طریق فروشگاه اینترنتی ستاد به نشانی namazstore.ir و یا ستادهای اقامه نماز استان‌های سراسر کشور

۲) نسخه الکترونیکی کتاب با ۸۰% تخفیف به قیمت ۵۰/۰۰۰ ریال ، قابل تهیه فقط از فروشگاه اینترنتی ستاد اقامه نماز به نشانی ketab.namaz.ir

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید