کد خبر: 357970
۰
۰
نسخه چاپی
مدیرکل راه و شهرسازی استان قم خبر داد:

آغاز ثبت نام قمی ها در طرح جهش تولید مسکن

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت: از امروز نهم آذرماه ثبت نام هم استان های قمی در طرح جهش تولید مسکن آغاز شد

آغاز ثبت نام قمی ها در طرح جهش تولید مسکن

به گزارش قم پرس: اداره کل راه و شهرسازی استان قم، حسن صبوری ضمن اعلام خبر فوق اظهار داشت: با عنایت به تامین زمین و الحاق اراضی 560 هکتاری به شهر قم سامانه ثبت نام برای هم استانی های قمی باز شد.

وی افزود: متقاضیان مسکن در استان می‌توانند با مراجعه به سامانه ثمن به نشانی https://saman.mrud.ir/ سامانه جهش تولید مسکن، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

صبوری توضیح داد: قم، کهک، سلفچگان و دستجرد شهرهایی هستند که در مرحله اول، متقاضیان می توانند در این شهرها نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان قم بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی هیچ گونه محدودیتی برای پذیرش متقاضیان وجود ندارد و تلاش می‌شود تا تمامی متقاضیان حائز شرایط از امکانات ایجاد شده بهره‌مند شوند. بنا بر اعلام دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی، امکان ثبت‌نام به شکل شبانه‌روزی برای متقاضیان فراهم است.

صبوری گفت: متقاضیان فاز دوم که پیش از این در شهر امیرکبیر ثبت نام کرده اند در صورت تمایل به ثبت نام در شهر قم می بایست نسبت به انصراف خود از ان مرحله اقدام و در مرحله جدید ثبت نام کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم در پایان خاطر نشان ساخت: متقاضیانی که در مراحل قبل در سامانه ثبت نام کرده اند نیاز به انصراف و ثبت نام مجدد ندارند.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید