کد خبر: 358076
۰
۰
نسخه چاپی

احداث خانه موزه شهید فخری زاده در قم اقدام مؤثر فرهنگی است

فرماندار قم احداث خانه موزه شهید فخری زاده را اقدامی مؤثر فرهنگی دانست و گفت: شهیدانی مانند شهید فخری زاده که جان خود را برای دفاع از ملت و دین اسلام فدا کرده‌اند مانند چراغان هدایتی بوده که در طول تاریخ سبب هدایت نسل‌ها می‌شود

احداث خانه موزه شهید فخری زاده در قم اقدام مؤثر فرهنگی است

به گزارش قم پرس:مرتضی حیدری در حاشیه آغاز عملیات اجرایی خانه موزه شهید فخری زاده با تقدیر از شهرداری و شورای اسلامی شهر قم در توسعه اماکن فرهنگی اظهار داشت: اجرای چنین اقدامات فرهنگی سبب هدایت نسل‌ها به‌ویژه جوانان می‌شود.

وی با بیان اینکه شهدا چراغ راه هدایت هستند، ابراز کرد: شهیدانی مانند شهید فخری زاده که جان خود را برای دفاع از ملت و دین اسلام فدا کرده‌اند مانند چراغان هدایتی بوده که در طول تاریخ سبب هدایت نسل‌ها می‌شود.

فرماندار قم احداث خانه موزه شهید فخری زاده را اقدامی مؤثر فرهنگی دانست و افزود: اقدامات فرهنگی اساس و زیربنای هر مکتب و نظامی است که با توجه به ستم‌های رژیم منحوس پهلوی، در بیش از ۴۰ سال گذشته تمامی تلاش‌های صرفاً برای توسعه پروژه‌های عمرانی و تکمیل زیرساخت‌ها بوده است که از این به بعد به دنبال زیرساخت‌های فرهنگی هستیم.

وی با تأکید بر اینکه راهی جز افزایش اقدامات فرهنگی برای توسعه کشور نداریم، عنوان کرد: باید از هر فرصتی برای توسعه فرهنگ در کشور استفاده کنیم.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید