کد خبر: 358108
۰
۰
نسخه چاپی

ثبت نام بیش از ده هزار نفر در مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی

سمیه حاجعلی رئیس دارالقرآن امام علی (ع) در خصوص پانزدهمین مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی (ع) گفت: ثبت نام این دوره از مسابقات از ابتدای آذر ماه آغاز شد و بیش از ده هزار نفر تاکنون ثبت نام کرده اند.

وی ادامه داد: شرکت کنندگان در دو بخش خواهران و برادران و در دو مقطع سنی شرکت خواهند کرد. در بخش خواهران در دو مقطع زیر ۲۶ سال و بالای آن و در بخش برادران در دو مقطع سنی زیر ۱۶ سال و بالای آن برگزار می‌شود.

حاجعلی با بیان اینکه به نفرات اول تا سوم جوایزی اعطا خواهد شد، ادامه داد: به نفرات اول رشته حفظ کل؛ ۱۰ میلیون ریال، حفظ ۲۰ جز ۸ میلیون ریال، و رشته ده جز ۶ میلیون ریال، قرائت تحقیق؛ ۸ میلیون ریال، قرائت ترتیل؛ ۶میلیون ریال و مفاهیم؛ ۳میلیون ریال و به سه نفر برگزیده در هر رشته جوایزی با تغییرات اندک، اعطا می‌شود.

رئیس دارالقرآن امام علی (ع) اظهار کرد: همچنین به همه شرکت‌کنندگان که به بخش فینال رشته حفظ راه پیدا کنند و نمره حسن حفظ آنها ۹۰ به بالا شود، جوایزی اعطا می‌شود. قاریان با نمره کل ۷۵ به بالا حائز دریافت جایزه خواهند بود. شرکت‌کنندگان رشته مفاهیم راه‌یافته به فینال نیز، جوایز حد نصاب دریافت می‌کنند.

وی ادامه داد: پانزدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی (ع) علاوه بر رشته‌های قرائت تحقیق و قرائت ترتیل، حفظ ۱۰ جز، ۲۰ جز و حفظ کل در رشته مفاهیم سوره‌های یاسین و نور برگزار می‌شود.

در پایان حاجعلی گفت: ثبت نام این دوره از مسابقات تا پایان امروز ۱۰ آذرماه با مراجعه به پایگاه اینترنتی دارالقرآن به نشانی dqimamali.com ادامه خواهد داشت و تمدید نخواهد شد.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید