کد خبر: 358280
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

۸۰ اثر تجسمی با موضوع سردار دل‌ها در کرمان به نمایش درآمد

مجتبی اسدی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آثار به نمایش درآمده در این‌ نمایشگاه شامل ۳۰ پوستر و ۵۰ قطعه عکس با موضوع سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و برگزاری مراسم تشییع به یادماندنی سردار دل‌هاست.

وی اظهار داشت: نمایشگاه روایت حبیب شامگاه پنجشنبه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گشایش یافت و به مدت ۲ روز پذیرای بازدید نندگان است.

رئیس حوزه‌ هنری استان کرمان تصریح کرد: نمایشگاه روایت حبیب به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی و بنیاد مکتب شهید سلیمانی شکل گرفته که علاوه بر کرمان در ۱۰ استان دیگر نیز برپا می شود.

وی ادامه داد: همچنین کاروان هنری روایت حبیب عصر پنجشنبه در گلزار شهدای کرمان و در جوار مرقد سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به اجرای برنامه پرداخت.

اسدی گفت: این کاروان هنری برهه‌هایی از حضور شهید سلیمانی در دوران دفاع مقدس، مبارزه با اشرار و تروریست‌های تکفیری را محور فعالیت‌های خود قرار داده‌است که به مدت ۲ روز در گلزار شهدای کرمان برنامه‌ اجرا می‌کند.

وی افزود: اجرای نمایش، سرود و نقالی توسط هنرمندانی از سراسر کشور بخشی از برنامه‌های کاروان هنری روایت حبیب در کرمان است.

به گزارش ایرنا بیت الزهرا حسینیه ای واقع در خیابان شهید باهنر( خورشید) کرمان است که به همت سردار شهید سلیمانی وقف حسینیه و انجام امور مذهبی شده است.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس