مرزهای کرمانشاه برای جلوگیری از ورود سویه جدید کرونا کنترل شود

به گزارش قم پرس هوشنگ بازوند ظهر امروز در حاشیه جلسه ستاد ملی کرونا که به ریاست رئیس جمهور و با حضور استانداران و رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور و اعضای ستاد ملی به صورت ارتباط تصویری برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه در خصوص شیوع سویه جدید کرونا اومیکرون در بعضی از کشورها و نگران‌هایی که در این زمینه برای ورود این بیماری جدید در کشور وجود دارد مطرح شد و راهکارهای مقابله با آن مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: همچنین در این جلسه معوقات کادر درمان و کارکنان وزارت بهداشت مطرح شد که رئیس جمهور و اعضا جلسه دستورات لازم را در این زمینه ارائه کردند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به تمهیدات اتخاذ شده در استان برای مقابله با سویه جدید کرونا، تصریح کرد: استان کرمانشاه در حال حاضر شرایط خوبی دارد ولی هم استانی‌ها باید توجه داشته باشند که این شرایط خوب باعث عادی انگاری در جامعه نشود زیرا با عادی انگاری امکان دارد که وارد پیک ششم کرونا شویم.

بازوند بیان کرد: با توجه به اینکه بعضی از شهرهای کشور از لحاظ کرونایی قرمز شدند و یک نوع سویه جدید کرونا در دیگر کشورها وجود دارد باید همچنان به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی پایبند باشیم زیرا اگر اصول بهداشتی رعایت نشود امکان اینکه گرفتار پیک ششم شویم، وجود دارد.

وی با اشاره به وجود پنج مرز رسمی در استان کرمانشاه، گفت: امکان دارد که سویه جدید کرونا اومیکرون از طریق مرزها وارد کشور شود و باید علاوه بر کنترل بیشتر مرزها مردم همچون گذشته نسبت به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی جدیت داشته باشند تا وارد پیک ششم کرونا نشویم.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید