کد خبر: 358337
۰
۰
نسخه چاپی

کاشت نمادین نهال توسط توریست دوچرخه‌سوار در بوستان شهید بنیادی قم

مراسم کاشت نمادین نهال توسط دوچرخه‌سوار و جهانگرد اردبیلی با حضور معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم به‌منظور اشاعه فرهنگ توسعه فضای سبز برگزار شد.

کاشت نمادین نهال توسط توریست دوچرخه‌سوار در بوستان شهید بنیادی قم

به گزارش قم پرس: مراسم نمادین کاشت نهال توسط دوچرخه‌سوار و جهانگرد اردبیلی با حضور طبیبی معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم به‌منظور اشاعه فرهنگ توسعه فضای سبز در بوستان شهید بنیادی برگزار شد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم در این مراسم اظهار داشت: اینکه یک دوچرخه‌سوار با کلاه ایمنی و دوچرخه اسرار به کاشت نهال دارد بسیار مهم بوده و آرزو داریم معابر و نمادهایی در شهر بنام این افراد باشد.

وی با قدردانی از اقدام فرهنگی و ارزشمند این دوچرخه‌سوار ابراز کرد: ترویج فرهنگ درختکاری و سبز نگه‌داشتن فضاهای شهری و حتی طبیعت به‌عنوان یک وظیفه همگانی باید مورد توجه قرار گرفته و در این زمینه بیش‌ازپیش کوشا باشیم.

کرامت عزیززاده نیز در این مراسم خاطرنشان کرد: بر این باوریم که کاشت نهال به‌ویژه در شهرها تأثیر بسزایی در کاهش آلودگی‌ها داشته و باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود.

دوچرخه‌سوار و جهانگرد اردبیلی، دوچرخه‌سواری را عاملی برای نشاط و سلامتی دانست و افزود: دوچرخه‌سواری به‌عنوان یک حمل‌ونقل پاک نقش بسزایی در کاهش ترافیک در شهرها و داشتن هوای پاک دارد و امیدواریم روزی برسد که مدیران و مسئولان کشور نیز برای رفتن به محل کار پابه‌رکاب شوند و از دوچرخه استفاده کنند.***

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید