کد خبر: 358338
۰
۰
نسخه چاپی

وسعت و زمین‌های خالی مشکل نظافت شهری منطقه ۵ قم

سرپرست منطقه پنج شهرداری قم با بیان اینکه به علت وسعت و عدم تعیین تکلیف زمین‌های خالی در سطح منطقه، در برخی نقاط شاید نگرانی‌هایی در زمینه نظافت شهری وجود داشته باشد، گفت: به‌طورکلی وضعیت نظافت در منطقه مطلوب است.

وسعت و زمین‌های خالی مشکل نظافت شهری منطقه ۵ قم

به گزارش قم پرس: زین‌العابدین قراچورلو با اشاره به اقدامات انجام‌شده برای نظافت منطقه پنج شهری قم اظهار داشت: به‌طورکلی وضعیت نظافت در منطقه مطلوب است ولی برخی از مشکلات پیرامون نظافت منطقه نیز به وجود زمین‌های خالی متعدد برمی‌گردد.

وی با بیان اینکه به علت وسعت و عدم تعیین تکلیف زمین‌های خالی در سطح منطقه، در برخی نقاط شاید نگرانی‌هایی در زمینه نظافت شهری وجود داشته باشد، ابراز کرد: این موضوعات سبب افزایش جانوران و حیوانات موذی شده است.

سرپرست منطقه پنج شهرداری قم با تأکید بر اینکه در بحث فاضلاب نیز به شستشوی نهرها و لایروبی می‌پردازیم عنوان کرد: با مشخص شدن پیمانکار جدید خدمات شهری و با به‌کارگیری تجهیزات بیشتر، نظافت منطقه به شایستگی انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در مورد فاضلاب و آب‌های روان از شهروندان تقاضا داریم، فاضلاب منازل را به جوی‌ها هدایت نکنند، چراکه در این جوی‌ها امکان جابه‌جایی فاضلاب وجود نداشته و فقط برای جمع‌آوری آب‌های سطحی شوارع است.

قراچورلو با اشاره به اینکه متأسفانه این آب‌ها باعث از بین رفتن آسفالت و ایجاد مشکلات بهداشتی شده است، تصریح کرد: رهاسازی فاضلاب در جوی‌ها در کنار ایجاد مشکلات بهداشتی، سبب تهدید زندگی مردم می‌شود که شهروندان باید به شبکه آب و فاضلاب و یا به چاه‌های داخل منزل وصل شوند و از رهاسازی آب‌های فاضلاب به جوی‌ها بپرهیزند.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید