رعایت مطلوب پروتکل‌ها در مراکز آموزشی استان سمنان

به گزارش قم پرس سید محمد رضا هاشمی شامگاه شنبه در نشست ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا به میزبانی سالن جلسات یادگار امام (ره) استانداری با بیان اینکه با تلاش‌های انجام شده و همراهی مردم شاهد وضعیت مطلوبی در سطح کشور و استان هستیم، تاکید کرد: همزمان با بازگشایی مدارس، رعایت مطلوب پروتکل‌ها در مراکز آموزشی رقم خورده است.

وی با اشاره به اینکه همکاری تمامی فرهنگیان، دانش آموزان و اولیا در تثبیت شرایط مؤثر است، افزود: بحث سلامت دانش آموزان و دانشجویان و رعایت پروتکل‌های بهداشتی به تمام مراکز آموزشی استان ابلاغ شده است.

استاندار سمنان با بیان اینکه تغییر رنگ‌بندی کرونایی استان سبب شده است تا آئین‌های ازدواج و برنامه‌های عمومی در سطح شهرستان‌های استان به انجام رسد، بیان کرد: لذا ضروری است تا تذکرات لازم به مدیران تالارهای پذیرایی و رستوران‌ها در رعایت پروتکل‌ها و انجام فاصله گذاری ارائه شود.

هاشمی با بیان اینکه کمیته بازرسی و نظارت ستاد استانی مدیریت کرونا رصد دقیق رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح ادارات و دستگاه‌های دولتی را داشته باشد، افزود: بهره‌گیری از ظرفیت دهیاران، پایگاه‌های بسیج، خانه‌های بهداشت و همچنین اجرای طرح شهید سلیمانی برای پوشش ۱۰۰ درصدی واکسیناسیون و رعایت مسائل بهداشتی ضرورت دارد.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید