کد خبر: 358423
۰
۰
نسخه چاپی

ممنوعیت اجرای نمای رومی و کامپوزیت در پیاده‌راه‌های پیرامون حرم

مدیر منطقه هفت شهرداری قم با تأکید مراجعه شهروندان قبل از اصلاح نما و بازسازی ملک به کمیته سیما و منظر در منطقه گفت: اجرای نمای رومی و کامپوزیت در شهر قم ممنوع بوده و در مسیر پیاده راه‌های هسته مرکزی این موضوع با جدیت بیشتری دنبال می‌شود.

ممنوعیت اجرای نمای رومی و کامپوزیت در پیاده‌راه‌های پیرامون حرم

به گزارش قم پرس:مجید متین فر ، با اشاره به اجرای پیادهراه‌های پیرامون حرم مطهر اظهار داشت: با اجرای این پیاده‌راه‌ها سیما و منظر شهری در هسته مرکزی شهر اصلاح می‌شود.

وی ساختمان‌های تاریخی در مسیر پیاده راه‌ها را موردتوجه قرارداد و افزود: با توجه به اجرای سه مسیر پیاده‌راه در این منطقه مالکان به بازسازی ملک‌ها و اصلاح نما روی آورده و چهره خیابان‌های هسته مرکزی شهر در حال تغییر است.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم از تشکیل کمیته سیما و منظر در شهرداری این منطقه خبر داد و تصریح کرد: بازسازی و اصلاح نما در این منطقه بر اساس تأیید کمیته سیما و منظر بوده و باید با بافت تاریخی و هویت و فرهنگ شهر نیز هم‌خوانی داشته باشد.

وی همچنین به ممنوعیت اجرای نما رومی و کامپوزیت در شهر قم اشاره و بیان کرد: به‌هیچ‌عنوان مجوز اجرای نمای رومی و کامپوزیت در این منطقه داده نمی‌شود و شهروندان قبل از اجرای نما حتماً به کمیته سیما و منظر مراجعه کرده و از کمیته تأیید بگیرند.

متین فر تأکید کرد: از کسبه درخواست داریم در صورت تصمیم بر اصلاح نما و بازسازی ملک خود به شهرداری مراجعه کرده و با هماهنگی‌های لازم اصلاح و بازسازی را آغاز کنند.*

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید