کد خبر: 358424
۰
۰
نسخه چاپی

بررسی مشکلات پروانه‌های تجاری موقت پردیسان

در جلسه‌ای با حضور روح‌الله امراللهی رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر، محمد رمضانی مدیر منطقه هشت شهرداری قم و معاونان وی و همچنین جمعی از کسبه پردیسان مشکلات پروانه‌های تجاری موقت پردیسان بررسی شد.

بررسی مشکلات پروانه‌های تجاری موقت پردیسان

به گزارش قم پرس: منطقه هشت شهرداری قم، در جلسه‌ای با حضور روح‌الله امراللهی رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر، محمد رمضانی مدیر منطقه هشت شهرداری قم و معاونان وی و همچنین جمعی از کسبه پردیسان مشکلات پروانه‌های تجاری موقت پردیسان بررسی شد.

در این جلسه روح‌الله امرالهی ضمن تاکید بر حمایت مدیریت شهری بر تسریع در روند پروسه واگذاری پروانه املاک تجاری در پردیسان ابراز داشت: این موضوع هم به نفع شهرداری و باعث درآمدزایی برای مجموعه مدیریت شهری است و هم به نفع شهروندان که از توسعه املاک تجاری در منطقه منتفع می‌شوند.

وی با اذعان به کمبود اماکن تجاری در پردیسان افزود: امیدواریم با حضور مدیریت جدید استان بتوانیم هرچه سریعتر این معضل را مرتفع کنیم.

در ادامه این جلسه محمد رمضانی مدیر منطقه هشت شهرداری قم نیز با بیان اینکه شهرداری این منطقه تاکنون به تمامی تعهدات قانونی خود در این زمینه عمل کرده است اظهار داشت: در خصوص رفع مشکل تجاری‌های موقت شهرداری مکلف به انجام توافقات مدیریت کلان استان بوده و تا کنون نیز تمامی مساعی خود را در راستای مماشات و همراهی با شهروندان و کسبه انجام داده است.

وی خاطرنشان کرد : این موضوع باید با تدبیر و تصمیم مدیریت استان حل و فصل شود و مجموعه مدیریت شهری به تنهایی توان قانونی لازم را جهت گره‌گشایی از این معضل به وجود آمده را ندارد.*

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید